Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Αποτελέσματα 1 έως 10 από 21

Θέμα: 53ο Φεστιβαλ Κινηματογραφου Θεσσαλονικης

  1. #1
    Αρθρογράφος Το Avatar του/της Chiras365
    Εγγραφή
    04-10-2011
    Δημοσιεύσεις
    2.035
    Likes / Thanks

    53ο Φεστιβαλ Κινηματογραφου Θεσσαλονικης

    53ο Φεστιβαλ Κινηματογραφου Θεσσαλονικης


    Οπως καθε χρονο,ετσι και φετος το Φεστιβαλ Κινηματογραφου Θεσσαλονικης,ενα απο τα καλυτερα και αξιοπροσεκτα Φεστιβαλ στον Ελλαδικο χωρο θα πραγματοποιηθει απο τις 2 εως τις 11 Νοεμβριου.

    Η τελετη εναρξης θα πραγματοποιηθει την Παρασκευη 2 Νοεμβριου στο Ολυμπιον με την προβολη της πολυαναμενομενης και πολυσυζητημενης νεας ταινιας του Leo Carax,το Holy Motors.Εχοντας ως παρακαταθηκη το Βραβειο Νεοτητος απο τις Καννες αλλα και τις διθυραμβικες κριτικες,σιγουρα αποτελει πολο ελξης για τον κοσμο.


    Holy Motors by Leos Carax



    Η αυλαια θα πεσει στις 10 Νοεμβριου παλι στο Ολυμπιον,με την προβολη της νεας ταινιας του Sang-soo Hong (The Power of Kangwon Province) , In Another Country με πρωταγωνιστρια και σε τριπλο ρολο την Isabelle Huppert.Η ταινια ελαβε μερος στο Φεστιβαλ των Καννων και οι κριτικες που ελαβε ειναι ενθαρρυντικες.

    In Another Country by Sang-soo Hong


    Νεα-Δελτια Τυπου/Αφιερωματα:

    53ο ΦΚΘ: Η αφίσα


    53ο ΦΚΘ: Αφιέρωμα Θόδωρος Αγγελόπουλος


    53o ΦΚΘ: Νυχτερινές Εικόνες


    53ο ΦΚΘ: Αφιερώματα σε δημιουργούς: Άκι Καουρισμάκι - Μπαχμάν Γκομπαντί - Αντρέας Ντρέζεν


    53ο ΦΚΘ: Ματιές στα Βαλκάνια - Αφιέρωμα Κριστιάν Μουντζίου


    53ο ΦΚΘ: Ανοιχτοί Ορίζοντες


    53ο ΦΚΘ: Ελληνικές ταινίες 2012 - Ελληνικές συμπαραγωγές


    53ο ΦΚΘ: Agora works in progress - Crossroads


    Οπως καταλαβαινετε οι επιλογες ειναι πολλες και ενδιαφερουσες.Απο την πρεμιερα και το 24ωρο οδοιπορικο του Mr.Oscar(Denis Lavant) στο Holy Motors μεσω του ελκυστικοτατου βλεματος του Leos Carax,στον ανθρωπισμο του Kaurismaki,τον αβασταχτο ρεαλισμο του Mungiu εως και τις απειρες ιδεολογικες,φιλοσοφικες,σεξουαλικες αλλα και πολιτικες βλεψεις πολλων νεων και παλιων κινηματογραφιστων.

    Χαιρομαι αφανταστα για το καλλιτεχνικο ευρος και σεβομαι ο,ποιαδηποτε αντιληψη εκφραζεται,αρκει να σεβεται πρωτα τον εαυτο της και μετα τον θεατη.

    Συνολικα 9 ταινιες απο το τμημα των Ανοικτων Οριζοντων ειναι Επισημες επιλογες των χωρων τους για τα Οσκαρ και θα προσπαθησω να τις δω ολες.Το Lore της Αυστραλιας,το Beyond the Hills(μεσω αφιερωματος Mungiu) της Ρουμανιας και το After Lucia του Μεξικο ειναι αυτα που εχω τις μεγαλυτερες απαιτησεις.

    Παραθετω το Διαγωνιστικο Τμημα αυτουσιο,καθως λαμβανουν μερος και 2 Ελληνικες Παραγωγες:

    1. Αγάπη / Σλάβομιρ Φαμπίτσκι, Πολωνία
    2. Δεν είμαι χίπστερ / Ντέστιν Ντάνιελ Κρέτον, ΗΠΑ
    3. Εδώ κι εκεί / Αντόνιο Μέντεθ Εσπάρθα, Ισπανία- ΗΠΑ-Μεξικό
    4. Ένας μήνας στην Ταϊλάνδη / Πάουλ Νεγκοέσκου, Ρουμανία
    5. Επίλογος / Αμίρ Μανόρ, Ισραήλ
    6. Ζωή / Βασίλι Σιγκάρεφ, Ρωσία
    7. Μια πειρατεία / Τομπίας Λίντχολμ, Δανία
    8. Μούχλα / Αλί Αϊντίν, Τουρκία-Γερμανία
    9. Νοτιοδυτικά / Εντουάρντο Νούνες, Βραζιλία
    10. Οι μικρές μας διαφορές / Σιλβί Μισέλ, Γερμανία
    11. Τα παιδιά της Κινσάσα / Μαρκ-Ανρί Βαϊνμπέργκ, Βέλγιο-Γαλλία
    12. Ταμπούρ / Βαχίντ Βακιλιφάρ, Ιράν
    13. Το αγόρι τρώει το φαγητό του πουλιού / Έκτορας Λυγίζος, Ελλάδα
    14. Το χρώμα του χαμαιλέοντα / Εμίλ Χρίστοφ, Βουλγαρία
    15. Χαρά / Ηλίας Γιαννακάκης, Ελλάδα


    Το Sudoeste(Νοτιοδυτικα) του Nunez ειναι η ταινια που περιμενω να εκπληξει.

    Το προγραμμα του Φεστιβαλ βρισκεται ΕΔΩ

    Προσωπικα θα αφοσιωθω στο Φεστιβαλ και θα ειμαι παρων καθημερινα,οπερ και οι αναλυσεις που θα επερχονται σε αυτο το τοπικ.Ελπιζω πολλοι απο εδω μεσα που ζουνε στην πολη να κανουν την εμφανιση τους.Χωρις ντροπες

    Επισημο Site

  2. #2
    TV Guru! Το Avatar του/της kKKK
    Εγγραφή
    05-09-2007
    Τοποθεσία
    Black Lodge
    Δημοσιεύσεις
    4.554
    Likes / Thanks
    Δυστυχώς φέτος λόγω υποχρεώσεων θα είναι η πρώτη χρονιά απο το 1998 που δε θα μπορέσω να πάω στο φεστιβάλ. Ελπίζω οι υπόλοιποι που θα πάτε να απολαύσετε τις ταινίες και να έχει κίνηση εδω μέσα.

    Τhnx για το αφιέρωμα και Καλές Προβολές.
    Για να διαβάζετε comics σε μορφή cbr ή cbz κατεβάστε το CDisplay απο εδώ

  3. Thanks bill667, Chiras365 thanked for this post
  4. #3
    TV Guru! Το Avatar του/της TheSpecialOne
    Εγγραφή
    13-06-2009
    Δημοσιεύσεις
    1.643
    Likes / Thanks
    Ωραία αφιερώματα σε καλούς δημιουργούς στο φεστιβάλ, και σούπερ παρουσίαση η δική σου
    Περίμενα να υπάρχει κανά the master στην πρεμιέρα, αλλά αφού δεν μένω και Θεσσαλονίκη δεν έχει ιδιαίτερη σημασία..

  5. Thanks Chiras365 thanked for this post
  6. #4
    TV Master Το Avatar του/της rhenium francium
    Εγγραφή
    25-03-2011
    Τοποθεσία
    Θεσσαλονίκη
    Δημοσιεύσεις
    224
    Likes / Thanks
    Σε mood Φεστιβάλ λοιπόν!

    Πολύ όμορφο το αφιέρωμα

    Φέτος θα είναι η πρώτη χρονιά μετά από το 2008 που δε θα είμαι εθελόντρια, οπότε σίγουρα δε θα το ζήσω όπως άλλες χρονιές.

    Ελπίζω όμως να βρω το χρόνο να δω αρκετές από τις ταινίες και να τα λέμε εδώ!
    Remember us better than we are!

  7. Thanks Chiras365 thanked for this post
  8. #5
    Αρθρογράφος Το Avatar του/της Chiras365
    Εγγραφή
    04-10-2011
    Δημοσιεύσεις
    2.035
    Likes / Thanks

    1η Ημερα

    Μιας και για το Holy Motors μπορουσες να μπεις μονο με ειδικες προσκλησεις,η σημερινη πρωτη μερα εστιαστηκε απο μερια μου στα αφιερωματα..Ηρθα ξανα σε επαφη με εναν πολυ μεγαλο δημιουργο,τον Aki Kaurismaki και γνωρισα εναν πολυ αξιολογο,τον Andreas Dresen

    Wolke 9(Συννεφο 9) του Andreas Dressen

    Υπομονετικες ληψεις,ομορφες ερμηνειες και μια πολυ επιτυχημενη ψυχαναληση χαρακτηρων για ενα ζευγαρι που βρισκει τον ερωτα στα 60 τους.Ο Andreas Dressen μου δημιουργησε συναισθηματα εφαμιλλα με αυτα απο ταινιες του Mike Leigh αλλα σε μικροτερο βαθμο. 3.5/5

    Ariel (Αριελ) του Aki Kaurismaki
    70λεπτο πανεμορφο και απελευθερωτικο φιλμ που σε αφηνει με ενα χαμογελο στο τελος.Το κωμικο υποβαθρο ερχεται σε μια γλυκητατη αντιθεση με τα σοβαρα θεματα της ταινιας με το νοσταλγικο κι επαναστατικο πνευμα να χαριζει πολυ ομορφα αισιοδοξα αισθηματα. 4/5

    Kauas pilvet karkaavat (Μακρια πετουν τα συννεφα) του Aki Kaurismaki

    Ενα εξαιρετικο και επικαιρο φιλμ για δυο τιμιους και εργατικους ανθρωπους που ειναι παντρεμενοι και χανουν την δουλεια τους λογω των κοινωνικων συνθηκων.Η προσπαθεια ανασυνταξης σκηνοθετειται πανεμορφα,με τα χιουμοριστικα στοιχεια να 'κρυβουν' γλυκα μια προσωπικη τραγωδια του ζευγαριου που ως θεατης,με συγκινησε καθως δεν εγινε καμια αμεση αναφορα.Το σθενος και η καλοσυνη ολων των χαρακτηρων,οι μηχανισμοι επιβιωσης τους αλλα και το αισιοδοξο μυνημα στο τελος ειναι ενα χαρακτηριστικο του σκηνοθετη γενικοτερα.

    Συγκλονιστικη η μουσα του Kaurismaki, Kati Outinen.Την θεωρω μια απο τις καλυτερες Ευρωπαιες ηθοποιους. 4.5/5

  9. #6
    TV Maniac Το Avatar του/της velvetmorning
    Εγγραφή
    12-04-2010
    Τοποθεσία
    Athens Greece
    Δημοσιεύσεις
    612
    Likes / Thanks
    Οι αναμνησεις ειναι ακομα πολυ ζωντανες απο το δικο μας φεστιβαλ αρα δεν ρωταω πως θα περασεις!!

  10. Thanks Chiras365 thanked for this post
  11. #7
    Αρθρογράφος Το Avatar του/της Chiras365
    Εγγραφή
    04-10-2011
    Δημοσιεύσεις
    2.035
    Likes / Thanks

    2η Ημερα

    Γεματη η μερα σημερα με ωραιες επιλογες.Σε ολες σχεδον τις αιθουσες sold-out με τον κοσμο να καθεται στα σκαλακια για να παρακολουθησει μια ταινια.Πολυ ομορφες στιγμες

    Infancia clandestina (Παρανομος Ερωτας) του Benjamin Avilla
    Η επισημη επιλογη της Αργεντινης για τα Οσκαρ.

    Αργεντινη,1979 επι δικτατορικου καθεστωτος.Το φιλμ εστιαζει κυριως στην ζωη του μικρου Χουαν και την δυσκολη καθημερινοτητα του μεσα σε μια οικογενεια που αποτελειται απο ιδρυτικα μελη επαναστατικων κινησεων.

    Ο κοινωνικος του κυκλος περιοριζεται μεσω των αβολων συνθηκων,κανονων και των ψεμματων.Η γνωριμια του ομως με ενα κοριτσι και ο ερωτας τους θα αποτελεσει το φως και την ελπιδα.

    Αξιολογη παραγωγη με το καλλιτεχνικο τμημα να κανει ομορφη δουλεια.Οι ενστασεις μου ειναι κυριως σεναριακου περιεχομενου και εστιασης της πλοκης σε καιρια ζητηματα.

    Εξεπλαγην με την Natalia Oreiro(Μαρια της Γειτονιας,Μιλαγκρος ) καθως δεν περιμενα να ξερει να υποκρινεται.Πολυ καλη την βρηκα.Οπως και πολυ καλη βρηκε την ταινια ολο το κοινο που στο τελος χειροκροτησε με ολη του την δυναμη.3.5/5


    Kapringen (A Hijaking) του Tobias Lindholm
    Ο σεναριογραφος του Jagten γραφει και σκηνοθετει ενα ηρεμο,ρεαλιστικο και εν γενει πολυ καλο θριλερ που δεν διεκδικει δαφνες ποιοτητος για την δραση και τον ρυθμο,αλλα αντιθετως για τον ρεαλισμο του και τους ωριμους κινηματογραφικα χαρακτηρες του.

    Η υποθεση πολυ απλα μιλαει για μια πειρατεια σε ενα Δανεζικο πλοιο στην μεση του πουθενα και ολη η διαρκεια του φιλμ εστιαζεται στις διαπραγματευσεις.Καποιες ενστασεις στο σκηνοθετικο κομματι τις εχω αλλα σε γενικες γραμμες εμεινα ικανοποιημενος.Σημειωνω το ονομα Tobias Lindholm για το μελλον.3.5/5

    Rebelle (War Witch) του Kim Nguyen
    Η επισημη επιλογη του Καναδα για τα Οσκαρ.

    Παρα πολυ ομορφη και κινηματογραφικη η πρωτη αποπειρα του Kim Nguyen.

    Η ιστορια μας μιλαει για την 12χρονη Κομονα,που απαχθηκε απο ανταρτες που λεηλατησαν το χωριο της και την ορισαν ως μαγισσα τους.Ως θεατες,βλεπουμε τις τροπες που παιρνει η ζωη της για τα επομενα 2 χρονια,αλλα και τις συναισθηματικες τις εξαρσεις κατω απο πολυ δυσκολες συνθηκες.

    Η μικρη Rachel Mwanza επαιξε πολυ ομορφα και πειστικα,η κινηματογραφια πανεμορφη,με τις εικονες και τα πλανα να μαγευουν,ενω το documentary-style method που εκανε την εμφανιση του ανα σκηνες προσεδωσε εναν ωμο ρεαλισμο.

    Ισως να κανει την εκπληξη και φτασει στα Οσκαρ η συγκεκριμενη.Εγω δεν θα εχω παραπονο! 4/5
    Τελευταία επεξεργασία από τον/την Chiras365; 3 Νοεμβρίου 2012 στις 23:51

  12. Thanks kukube, χάρις2106, kKKK, goggits, TheSpecialOne thanked for this post
  13. #8
    Αρθρογράφος Το Avatar του/της Chiras365
    Εγγραφή
    04-10-2011
    Δημοσιεύσεις
    2.035
    Likes / Thanks

    3η Ημερα

    Ενας κινηματογραφικος χαμος και σημερα.

    The Deep (Djúpi&#240 by Baltasar Kormákur
    Η επισημη επιλογη της Ισλανδιας για τα Οσκαρ.

    Ο σκηνοθετης του πολυ καλου 101 Reykjavik ερχεται με μια αληθινη ιστορια και δινει το δικο του στιγμα με ενα φανερο επικριτικο και θυμωμενο ισως υφος ως προς την αντιμετωπιση της κοινωνιας και επιστημης προς το συμβαν.

    Η ιστορια μας μιλαει για ενα ναυαγιο στα ανοικτα της Ισλανδιας και το πως ενας ανθρωπος καταφερε να επιζησει,κολυμπωντας 7 ωρες και περπατωντας την ηφαιστειογενη περιοχη του νησιου για αλλες 3-4 ωρες.

    Στο τελευταιο 1/3 ο φακος και το βλεμμα του σκηνοθετη εστιαζεται στην προσαρμογη του επιζωντα αλλα και το αδιακριτο και ασφυχτικο επιστημονικο ενδιαφερον.

    Η ταινια ειναι καλη,η υποθεση εκτιλισσεται ομαλα και με ενα documentary στυλ που δεν ενοχλει και η κριτικη που ασκειται στο τελος κρινεται ευστοχη. 3.5/5

    Tabu (Ταμπου) by Miguel Gomes
    Μια ταινια που απο τους indi ειδικους και μη,θεωρηθηκε διαμαντι.Κατα την γνωμη μου,θα μπορουσε να αποτελει ενα αριστουργηματικο εγχειρημα αλλα καποιοι σκηνοθετικοι χειρισμοι,οπως και το βαρυ συναισθηματικο φορτιο,δεν την αφησε να φτασει σε δυσθεωρατα υψη.

    Η ιστορια μας μιλαει για την Πιλαρ,μια μεσηλικη γυναικα που μενει στον ιδιο οροφο με μια αρρωστη και διπολικη(?) εληκιωμενη με την υπηρετρια/βοηθο της.Οταν η γιαγια πεθαινει,η αφηγηση μεταφερεται στο παρελθον μεσω του παλιου της ερωτα και την πολυπαθη ζωη της στην Αφρικη.

    Το πρωτο μισο εισαγει την ιστορια και πλαθει μια αχρειαστη σπουδη των χαρακτηρων.Στο δευτερο μισο εχουμε το συγκλονιστικο καλλιτεχνικο αποτελεσμα,με ενα ημι-βουβο ασπρομαυρο σινεμα να κανει την εμφανιση του.Δεν εχω ξαναδει κατι τετοιο ξανα και εντυπωσιαστηκα.Οι ηχοι καθε σκηνης 'εβγαιναν' μονο απο αντικειμενα αυτης που επαιζαν αμεσο η εμμεσο ρολο και προσεδιδαν ενα μεθυστικο και ονειρικο αισθημα.

    Μονο και μονο για αυτο το original αποτελεσμα αξιζε το χειροκροτημα
    3.5/5

    Zhit (Ζωη) by Vasili Sigarev
    Νυχτερινη προβολη.Πολυ δυσκολη αποδειχτηκε.Οταν ειχα δει μικρος το Requiem for a Dream θυμαμαι πως με ειχε πιασει μια πρωτογνωρη καταθλιψη.Σημερα στα 20 μου,ηρθε το Zhit του Sigarev να με φερει σε μια πολυ δυσκολη θεση.

    Με μια εκφραση: Ενα οδοιπορικο στην κολαση

    Η ιστορια μας εισαγει τρεις διαφορετικες βασεις ανθρωπων/σχεσεων.Με τα προβληματα τους,τα καλα τους και την κατα βαση μιζερια που τους διακατεχει.Εν συνεχεια,βλεπουμε σε καθε μια απο αυτες τις βασεις κατι πολυ κακο να συμβαινει.Να ερχεται το πανω κατω...Τραγωδιες που ο φακος τις κινηματογραφει με κοντινα και μακροσυρτα πλανα.

    Ο Sigarev παιζει με την υπομονη του θεατη και τον φερνει σε πολυ αβολη κατασταση.Μετα την καταγραφη των τραγωδιων,εστιαζει σε καθε εναν χαρακτηρα ξεχωριστα και προσπαθει -και επιτυχαινει-να τον ξεζουμισει.Τον φτανει στα ακρα,στον πατο.Πολυ δυσκολες εικονες και σκηνες που δεν ειναι ευκολο να τις βλεπεις.

    Η συγκλονιστικη μουσικη υποκρουση στις καιριες στιγμες μου χαρισε 2-3 σκηνες που δεν θα ξεχασω.Η επιτηδεμενη και τριμενη στην μουρη μιζερια παιζει στο οριο του εμποριου πονου αλλα ευτυχως συμμαζευεται.

    Το τελος ειπε πολλα και εννοησε ακομα περισσοτερα.Πολυ δυνατη εμπειρια

    4.5/5* (Απο 7 πηγα στο 9.Δεν εχει φυγει απο το μυαλο μου η συγκεκριμενη και εχω καταληξει πως προκεται περι πραγματικης ταινιαρας.Σοκαριστικη )
    Τελευταία επεξεργασία από τον/την Chiras365; 11 Νοεμβρίου 2012 στις 01:59 Αιτία: Αλλαγη βαθμολογησης

  14. #9
    Αρθρογράφος Το Avatar του/της Chiras365
    Εγγραφή
    04-10-2011
    Δημοσιεύσεις
    2.035
    Likes / Thanks

    4η Ημερα

    4 οι ταινιες σημερα με πολυ ενδιαφερον και γεματες αιθουσες παλι..

    Taboor (Ταμπουρ) by Vahid Vakilifar

    Η πιο ριψοκινδυνη ταινια του διαγωνιστικου με τον σκηνοθετη να βρισκεται στην αιθουσα και να κανει την εισαγωγη.

    Τι ειδα?Μια προσπαθει απομιμησης του David Lynch σε ενα Post-apocalyptic τοπιο,μαλλον στο Ιραν,μαλλον μετα απο μια ραδιενεργη εκρηξη,μαλλον..μαλλον..

    Δυστυχως,η ταινια ηταν κακη..Η βασικη ιδεα δεν υποστηριχθηκε σε κανενα σημειο και το ολο αποτελεσμα ηταν αβασταχτα κακο.Το σουρεαλ στοιχειο δεν ειναι παιξε γελασε και επειδη νομιζεις πως το καταλαβαινεις δεν σημαινει πως μπορεις να το αποτυπωσεις αυθεντικα.(κυριε Ιρανε)

    Παρ'ολο την ολη κακογουστη αισθητικη,πιστευα οτι οι επιρροες θα ητανε μουσικα καλαισθητες αλλα οι ηχοι Ασιατικων ασματων σε αυτου του ειδους ταινια χωρις κανεναν διαλογο απλα μου προκαλεσαν γελιο.

    Να εισαι στην Ευρωπαικη πρεμιερα της ταινιας σου και να βλεπεις την γεματη αιθουσα να αδειαζει ολη πριν το τελος.

    1/5

    4 luni, 3 saptamâni si 2 zile (4 μηνες,3 εβδομαδες και 2 μερες) by Christian Mungiu

    Στα πλαισια του αφιερωματος του σκηνοθετη.Βραβευμενη με τον Χρυσο Φοινικα το 2007 και critically acclaimed απο ολο το σινεκριτικο συμπαν,μετα το τελος χειροκροτησα με ολη μου την δυναμη.

    Το αριστουργημα του Mungiu καταπιανεται μεσα σε ενα διωρο με πολλα ζητηματα που αφορουν θεματα της Κομμουνιστικης Ρουμανιας του '80..

    Το κομματι που με συγκλονισε ειναι η ψυχογραφηση των χαρακτηρων.Δυο φοιτητριες κανονιζουν μια συναντηση σε ενα ξενοδοχειο με ενα ατομο το οποιο κανει παρανομες εκτρωσεις(παρανομο δια του νομου εκεινη την εποχη).

    Η νεανικη και εκνευριστικη απερισκεψια της εγγυμονουσας φοιτητριας φερνει σε δυσκολη και αβολη θεση την διαδικασια και τα πραγματα μπερδευονται.Εως που ειναι ικανο να φτασει το αθλιο κοινωνικο πλαισιο την ψυχη ενος ανθρωπου?Φθειρονται οι αισθησεις, ο νους και η κριτικη μας ικανοτητα οταν ζουμε μια μιζερη πραγματικοτητα καθημερινα?Μεχρι που μπορει να φτασει ενας ανθρωπος ετσι ωστε να βοηθησει εναν φιλο του?

    Η κοινωνικη κριτικη του Mungiu ειναι εκωφαντικη,τα ψυχολογικα καδρα πανεμορφα,ο ρεαλισμος ωμοτατος και το πολιτικο σχολιο φυσικα δεν λειπει.

    Η ερμηνεια της Anamaria Marinca ειναι συγκλονιστικη το λιγοτερο και εν γενει μια απο τις καλυτερες Ευρωπαικες ταινιες της τελευταιας δωδεκαετιας αξιζε και αξιζει ολους τους διθυραμβους.

    5/5

    A Última Vez Que Vi Macau (Η τελευταια φορα που ειδα το Μακαο) by João Pedro Rodrigues

    Απο την Πορτογαλια ερχεται αυτο το πρωτοτυπο κινηματογραφικο φιλμ συντροφια με μια ακρως φιλοδοξη artistic προσεγγιση.

    Ενας (λογικα) πληρωμενος δολοφονος δεχεται ενα γραμμα ζητωντας απο αυτον να γυρισει στο Μακαο,μετα απο 30 χρονια.Η επιστροφη του σηματοδοτει την αναταραχη της κακης πλευρας της πολης και επερχεται ενας σωρος απο ευτραπελα.Ολα αυτα φυσικα χωρις να υπαρχει διαλογος,καρε πλανο κ.ο.κ

    Τριτοπροσωπη αφηγηση και artistic ληψεις,με τις εικονες να ειναι ομορφες,το τοπιο να συναυδει με την υποθεση και το καρικατουριστικο βλεμα να προσπαθει πολυ περισσοτερο απο ο,σο επρεπε.

    Η αρχη και το τελος της ταινιας ειναι και τα καλυτερα της σημεια και εσωσαν τα προσχηματα

    2.5/5

    Dead Man's Burden (Το φορτιο του νεκρου) by Jared Moshe

    Στα κλασσικα προτυπα και μονοπατια,ο σινεκριτικος στο επαγγελμα Moshe ερχεται με το ταπεινοτατο του budget θελοντας να δωσει μια γερη και κλασσικη western γευση στο κοινο.

    Τα καταφερνει εως ενα σημειο και αυτο δεν ηταν καθολου ικανοποιητικο.Οι ερμηνειες κακες,η υποθεση χανει απο παντου και το ενδιαφερον στο απολυτο μηδεν.

    Δυστυχως δεν μπορεσα να κρατηθω απο καπου εκτος απο τις καλες προθεσεις της παραγωγης.

    1.5/5

    Τελευταία επεξεργασία από τον/την Chiras365; 10 Νοεμβρίου 2012 στις 22:22 Αιτία: Αλλαγη βαθμολογησης

  15. #10
    Αρθρογράφος Το Avatar του/της Chiras365
    Εγγραφή
    04-10-2011
    Δημοσιεύσεις
    2.035
    Likes / Thanks

    5η Ημερα

    Ομορφες στιγμες και σημερα με πολυ ενεργεια

    Aquí y allá (Εδω κι εκει) by Antonio Méndez Esparza

    Ο βραβευμενος στις Καννες με το βραβειο των Κριτικων,Mendez Esparza,μας χαριζει ενα κλασσικο λατινοαμερικανικο και δη Μεξικανικο κοινωνικο δραμα και εκμεταλλευεται πολυ ομορφα τους παραγοντες που διαθετει.

    Πανεμορφο τοπιο,χαμηλο επιπεδο κοινωνικης μεριμνας,πραους ανθρωπους(ηθοποιους) και ενα ενδοοικογενειακο ζητημα το οποιο γενναει προβληματα και ενδυασμους.

    Ολοι οι ηθοποιοι ερχονται σε επαφη για πρωτη φορα με τον φακο και δεν χρειαζεται καν να σχολιασω τον ρεαλισμο που βγαζει η καθε λεξη/κινηση.

    Ο Πεδρο γυρναει μετα απο χρονια πισω στην οικογενεια του λογω της καριερας του ως μουσικος και βρισκει τα πραγματα σε μια ομαλα καθοδικη πορεια.Οικονομικα,ψυχολογικα κ.ο.κ Η σχεση των μελων της οικογενειας ειναι υγιης,ομαλη και οι προσωπικες τους στιγμες καταγραφονται πολυ ομορφα στον φακο.Με την παροδο του χρονου,τα προβληματα μεγαλωνουν,οι συνθηκες δυσκολευουν και το μονο που μενει στον Πεδρο και την οικογενεια του ειναι ο τιμιος και πραος τους χαρακτηρας και το σθενος που τους καθοδηγει.

    Πολυ ομορφη και στοργικη ταινια απο τον Esparza που δειχνει αναμφισβητητα ενα ταλεντο που μπορει να κατεργαστει.Ισως σε μερικα σημεια ασχετα γεγονοτα να προκαλεσαν μια 'κοιλια',το αποτελεσμα ομως κρινεται ικανοποιητικο. 3.5/5

    Fill the Void by Rama Burshtein
    Η επισημη επιλογη του Ισραηλ για τα Οσκαρ.

    Με την σκηνοθετιδα να παρουσιαζει το φιλμ με μια προσωπικη ιστορια που λειτουργησε ως εμπνευση και αφορμη,παρακολουθησα με περισσεια ορεξη μια ταινια που περιμενα πολλα.

    Το θεμα ειναι ενα κλασσικο ζητημα του τοπου,με τα συνοικεσια να πηγαινουν και να ερχονται.Μια 18χρονη κοπελα,μετα τον θανατο της αδερφης της,προοριζεται ως η επομενη γυναικα του χηρου κουνιαδου της.

    Ο κυριος αξονας της ταινιας ειναι θρησκευτικος,με το ανθρωπινο συναισθημα να εξυμνειται επανειλημμενως.Η πιεση που δεχονται οι γυναικες ακομα και σε αυτην την εποχη ειναι αφορητη και αδικη.

    Επομενως,αυτο που περιμενα ως θεατης ηταν η ασκηση μιας θεμιτης κριτικης.Ενα πικαρισμα τελος παντων προς τα απαρχαιωμενα αυτα ηθη που μεχρι σημερα μεταφερονται απο γενια σε γενια.Απεναντιας,αυτο που εξελαβα ηταν μια απλη καταγραφη των γεγονοτων,με εμφαση στο συναισθηματικο και ερωτικο πλαισιο και που ειχε ως συνεπεια αφορητες χαρμολυπες και υπερβολικη λυρικοτητα.

    Kαταπληκτικη ερμηνεια απο την πανεμορφη Hadas Yaron που βραβευτηκε στην Βενετια.

    Οπως ειπε η ιδια η Burshtein,το σκηνικο που οφειλεται στην φτιαξη της ταινιας ''blew her away''..Δεν την πειραξε,φανηκε και φυσικα διαφωνω καθετως.3/5

    The Patience Stone (Η πετρα της υπομονης) by Atiq Rahimi
    Η επισημη επιλογη του Αφγανισταν για τα Οσκαρ.

    Μεταφορα του ομωνυμου τρομερου βιβλιου.

    Εξαιρετικη ταινια πραγματικα.Η μαγεια του βιβλιου ειναι διαχυτη σε ολα τα μηκη του φιλμ,απο την αρχη εως το τελος.

    Μια γυναικα θρηνει τον αντρα της ο οποιος βρισκεται σε κωμα στο σπιτι τους (μαλλον στο Αφγανισταν).Η γυναικα μικρη σε ηλικια και ο αντρας μεσηλικας,καταλαβαινει κανεις ευκολα τον τροπο δεσμευσης.Με την παροδο του χρονου και με τις πολεμικες πραξεις να κλιμακονωνται εκτος των τεσσαρων τοιχων,μεσω ενος εξομολογητικου λογου,η γυναικα 'εκκενωνει' τα παραπονα,τις ιδεες,τις σκεψεις της στο σχεδον νεκρο σωμα του συζηγου,δινοντας μας την εντυπωση μιας ατυπης ψυχαναλυτικης συνεδριασης.

    Συμφωνα με τον μυθο,ο ανδρας αποτελει υπο αυτες τις συνθηκες την Πετρα της υπομονης και λειτουργει ως βαλσαμο στον ψυχικο κοσμο της γυναικας.

    Το κωμικοτραγικο στοιχειο εναρμονιζεται εξαιρετικα,ενω το βιβλιο οφειλεται για τους καταπληκτικους μονολογους.Η ερμηνεια της Θεας Golshifteh Farahani
    ειναι υπεροχη και ο καμβας ολοκληρωνεται με την θεατρικη χρηση της δρασης-αντιδρασης

    Η ταινια χειροκροτηθηκε αυθορμητα απο ολη την αιθουσα καθως η φιλοσοφικη της ταυτοτητα εβγαινε στην επιφανεια με προοδευτικη μεθοδο.Με λιγα λογια το peek της ταινιας ειναι το ιδιο της το τελος οπου και πιστευω οτι κινηματογραφηθηκε υπεροχα.

    Μακαρι να φτασει εως τα Οσκαρ. 4/5 *
    Τελευταία επεξεργασία από τον/την Chiras365; 10 Νοεμβρίου 2012 στις 22:22 Αιτία: Αλλαγη βαθμολογησης

  16. Thanks kukube, χάρις2106, bill667, goggits, TheSpecialOne thanked for this post
Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Δικαιώματα Δημοσίευσης

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε απαντήσεις
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε επισυναπτόμενα αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
  • Ο BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο Κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Ο Κώδικας [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Ο Κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
join us
style
switch to fluid
vBulletin & Site Copyright