PDA

Δείτε τη Πλήρη Έκδοση : Spike and Willow mini-series announced

gigi
14 Απριλίου 2012, 18:12
http://shelf-life.ew.com/2012/04/12/buffy-comic-spike-willow/#disqus_thread

'Buffy' comic spin-offs starring Spike and Willow get story details, release dates, cover art

http://img2-2.timeinc.net/ew/i/2012/04/12/Willow_320.jpg

Image Credit: David Mack

Buffy the Vampire Slayer fan favorite characters Spike and Willow will officially be getting their own respective five-issue spin-off comic book mini-series from Dark Horse Comics, and EW has all the exclusive details about what their storylines will be about. If we had to sum it up in one word: Magic.
Fans of the ongoing Buffy comic series know that the current “season” finds us in a world without magic. Buffy destroyed the “seed” for all hocus-pocus on our planet at the end of season 8, and Spike’s spin-off finds him running afoul of some demons attempting to find the shards of that seed to mine residual magic from it. “That doesn’t exactly work out for the demons,” says series author Victor Gischler, who’s scripted Punisher, Wolverine, and X-Men comics for Marvel, along with his hard-boiled crime novels (and the occasional pulpy genre novel like Go-Go Girls of the Apocalypse).

Gischler stresses that while the engine of the plot focuses on what happens as Spike gets embroiled with these seed-extracting demons, the thrust of the story is on Spike dealing with the fallout of the most recent arc of the Buffy Season 9 comic, concluding with issue #10 on June 13. In that arc — which also deals with Buffy actually being a robot – Buffy confronts the fact that if she ever wants anything close to a “normal” life, having a boyfriend who’s a vampire probably isn’t the best thing for her. Gischler says the Spike spin-off starts “an hour” after the end of issue #10, with Spike leaving town in his spaceship manned by giant bugs. (Just go with it.) “The focus is on Spike and his coming to terms with some things, sort of getting right in the head,” says Gischler. “He loves Buffy, but can’t be with her. What does that mean to a vampire with a soul?

http://img2-2.timeinc.net/ew/i/2012/04/11/Willow_510.jpg

The repercussions from the destruction of the seed, meanwhile, had a far more profound impact on Buffy’s best friend, Willow. Stripped of the magical mojo that had made her a powerful witch, she amscrayed a few issues back with Buffy’s mystical slayer scythe, and the new comic miniseries finds her meeting up with Angel (from the parallel Angel and Faith comic series) to try to bring magic back to Earth. Or, at least, that’s what Willow says her plan is.

“She mainly just wants magic back for herself, whether she realizes it or not,” says miniseries scribe Jeff Parker, a comic writer and artist who’s scripted issues for X-Men: First Class, Agents of Atlas, Hulk, and Thunderbolts. “She really misses just being a witch and just doing what she used to do. She doesn’t really know what she’s looking for or how she’s going to do it. Her ego is pretty big at this point, and she thinks she can just figure it out for herself. So she goes charging into a chaotic universe where magic is all that matters, really.”

The Spike spin-off will launch Aug. 22, and the Willow spin-off starts Nov. 21.

http://robot6.comicbookresources.com/2012/04/dark-horse-to-publish-spike-willow-spinoff-projects/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Update: Kiel Phegley at CBR picks up a few more tidbits on the two miniseries at the Diamond Retailer Summit leading into C2E2; Brian Ching will draw the Willow series with covers by David Mack and Megan Lara. Paul Lee will draw Spike with covers by Jenny Frison and Steve Morris.

http://www.comicbookresources.com/?page=article&id=38129
Allie spoke about the "Buffy" line of comics, calling the multiple series "probably our strongest line right now." While the announced "Drusilla" series was recently put on hold, the Editor announced that Jeff Parker and Brian Ching will team for a "Willow" series with covers by David Mack and "Buffy" fan favorite Megan Lara. Also in store is a "Spike" series by Victor Gischler and Paul Lee with covers by former IDW "Angel" cover artist Jenny Frison and Steve Morris launching in August. For three months at the end of the summer, Dark Horse will ship a Buffy book every week with hopes that it will draw the faithful fans into stores each and every Wednesday. Allie also said that the future issues of the main "Buffy" title will focus on the villains and feature pages by the legendary Russ Heath.

C2E2 2012: DARK HORSE COMICS Spring Fever Panel LIVE Newsrama

3:51
Allie talks about the series he edits, Buffy The Vampire Slayer Season 9
and Angel and Faith.
Whistler is coming into the Angel and Faith series which they're having a lot of fun with.
3:52
Two new spinoffs are coming from that world, as well. Willow with covers by David Mack, Jeff Parker is writing it, Brian Shane is drawing.
All-New Spike Series is coming this fall as well "He needed to take off and do his own thing"
Victor Gischler is writing it, "he really understands the character." Paul Lee is drawing.
4:04
Q: Status of the Drusilla series?
4:05
Allie: Had to put it on hold for a variety of reasons, not sure if it's going to go forward or not.
4:14
Q: Any plans to resurrect Giles?
4:15
Allie: "No... Um I don't know, did I just answer that out right? That's something you'll see as we go along the series, in Angel and Faith"
4:15
Joss Whedon is executive producing the Willow and Spike books
4:16
Those are the only other books that they plan to do during "Season 9" in the buffyverse

Buffyfest Exclusive Juicy News: Spike &Willow Mini series Q&A
http://buffyfest.blogspot.co.uk/2012/04/exclusive-juicy-news-spike-willow-mini.html?utm_source=feedburner&utm_medium=twitter&utm_campaign=Feed:+Buffyfest+%28Buffyfest%29
Exclusive Juicy News: 'Spike' & 'Willow' Mini-Series Q&A

We spoke to Dark Horse editor Scott Allie just before C2E2 and got the scoop about some new projects that have now been announced at the expo. Not only is a Spike 5-issue Mini-Series launching August 22nd, but Willow's Mini has also been given a release date of November 21. On top of all of that, Dark Horse has a new book titled Ex Sanguine coming out in October that'll vibe with our favorite type of story, those oh-so-romantic vampires. Check out all the deets below, straight from the (dark) horse's mouth:

Spike mini-series:

Buffyfest: Writer/Artist/Cover Artist?

Scott Allie: We've got Victor Gischler, Paul Lee, Jenny Frison and Steve Morris. This marks Jenny's return to the character, and her debut on the Dark Horse Whedon books. We're excited about that. Also our first time working with Victor, who's really throwing himself into things.

Buffyfest: Was this mini planned since the writer's summit? Did Joss always want Spike a story?

SA: It was not. The only one to emerge for sure from the Summit was Willow. The Drusilla one came later, though not much later, and Spike came together last, based on the direction of the Buffy series.

Buffyfest: Is this an arm of the central Buffy story or a one-shot separate from the main book?

SA: It is an arm of the main story for Season 9, not just Buffy, but Angel & Faith. All of these books support the main story of the two monthlies, though I guess some more than others.

Buffyfest: Will it bring Spike out of the Buffy book for a while?

SA: Yeah. He'll be leaving the Buffy book soon, not to return for quite some time.

Buffyfest: Any hints as to what Spike's story will be about?

SA: Well, the working title is A Dark Place, although that may change still. So I suppose that hints a bit ...

Buffyfest: Will anyone from the series be tagging along with him?

SA: Yeah, quite a few familiar faces. Multiple, nearly identical faces, if you follow me.

Willow mini-series:
Cover by David Mack

Buffyfest: Writer/Artist/Cover Artist?

SA: Jeff Parker, Brian Ching, David Mack and Megan Lara, al making their Whedonverse debut, although Megan is known to fandom for her Serenity Mucha pieces. Jeff has done very little for Dark Horse, is mainly busy on Marvel books and the occasional creator-owned thing for other publishers. Brian has done a lot of Star Wars stuff, and it was our assistant editor, Freddye, who pulled him in for this. I've been wanting to do something with David Mack for ages. Megan was Sierra's idea. David and Megan both stylistically get us to that mystical place that we want for the series. These covers will look a lot different from any other Whedonverse covers.

Buffyfest: Is this the story of her journey with the scythe?

SA: Yep!

Buffyfest: Timeline-wise, will this mini take place after Willow makes her appearance on Angel & Faith?

SA: Indeed. Yeah, picks up right out of the last panels of her arc in Angel & Faith.

Buffyfest: Thanks as always, Scott!

More info about Spike's and Willow's plots

http://www.comicbooked.com/buffys-spike-willow-to-get-their-own-series/
Long after the hit television series has left the airwaves, Buffy The Vampire Slayer stills has a boatload of rabid fans looking for more of the characters. Luckily, Dark Horse Comics was willing to help appease those fans’ appetites by bringing the series to life in comic book form. Since its debut in 2010, Buffy has been one of Dark Horse’s most popular titles. And with the way things are heating up in this current “season”, it’s likely to remain at the top for some time. So it comes as no surprise that Dark Horse has announced two new spin-off series from the book starring two of the more popular characters, Spike and Willow.

Spike from Buffy the Vampire Slayer art by Jo ChenEach character will get their own five-issue series, with their own creative team, but both of them will touch on very similar topics. Readers of Season 8 of the series are aware of the impact Buffy has had on the universe; her destruction of a mystical seed growing under Sunnydale has sapped all of the magic out of the world. Willow, being the resident witch of the group, has been left powerless. Her series will see Willow doing what she can to bring back the magic, even if that means manipulating an old friend, and Buffy’s old boyfriend, Angel in the process. The series will be written by Jeff Parker of Marvel’s Thunderbolts and X-Men: First Class, and illustrated by Brian Ching, best known for his work on Dark Horse’s Star Wars: Knights of the Old Republic and will begin November 21. It was also feature covers from Kabuki creator David Mack and fan-favorite Buffy artist Megan Lara.

Willow from Buffy the Vampire Slayer art by David MackBut before Willow goes on her quest for magic, Spike will be having a crisis of conscience of his own. Once a ruthless killer, he has since been tamed, coming to terms with his love for Buffy, a match that doesn’t quite work. In an attempt to lead a normal life, Buffy walks away from a relationship with Spike, which sends him into something of a tizzy. Series writer Victor Gischler, who recently finished a run on Marvel’s X-Men, states that this separation is what drives Spike into his own misadventures, running across a few demons searching for the shards of the destroyed seed in hopes of extracting some of the leftover magic. Spike’s series will hit stores August 22 and will be illustrated by Buffy and Angel penciller Paul Lee with covers by Jenny Frison and Steve Morris.

It’s fantastic to see Dark Horse Comics give Buffy and her crew a proper home, treating the characters with respect. The ending of the television show left a lot of fans in the lurch, but thankfully there are creators out there who felt the same sense of loss that fans did. It will be interesting to see where these two series go and what sort of development they bring to the characters.

C2E2: Scott Allie Opens Up on "Spike" & "Willow"

http://www.comicbookresources.com/?page=article&id=38153
When Dark Horse Comics announced earlier this month that the planned "Drusilla" miniseries -- a tie-in to the popular "Buffy The Vampire Slayer Season 9" ongoing -- would be delayed from release indefinitely, many followers of Joss Whedon's universe of horror adventure felt the pain. But someone else felt the gap strongly too: "Buffy" editor Scott Allie.

To help keep the world of "Season 9" growing strong, Allie and the Dark Horse team announced on Thursday's pre-C2E2 Diamond Retailer summit that two more tie-in series would launch before year's end: the five-issue "Spike" story by Victor Gischler and Paul Lee with covers by former IDW "Angel" cover artist Jenny Frison and Steve Morris launching in August and a "Willow" series by Jeff Parker and Brian Ching with covers by David Mack and "Buffy" fan-favorite Megan Lara to follow. CBR News caught up with Allie in advance of the Chicago show for insight into what fans can expect when "Buffy" books go weekly late in the summer.

"We've been working on these, and we moved up the announcement a bit to deal with the fact that Dru is gone for now. We felt we needed to do something positive for the fans after we had to do something that I've never done before -- pull a title after the first issue has been solicited," he said. "This will be the extent of 'Season 9' -- a total of five titles."

Spike, of course, only recently rejoined Buffy and the Scooby Gang after a run on his own at IDW Publishing. Though Allie said he'd be spinning off solo again for reasons people might not understand until they read the upcoming tenth issue of "Buffy Season 9," which he is writing. "In issue #10, Buffy and Spike say goodbye for a little while. The miniseries picks up shortly thereafter. It fits neatly into the flow of the season, and it's not a flashback," the editor said of how his last Buffy writing gig for a while leads in. "In my issue #10, there's a moment I'm really happy with where Spike's dialogue to Buffy when they're saying goodbye reflects my current understanding of the character. He's sort of revising his attitude towards Buffy a little bit right now.

"It's interesting because some of the real diehard Spike fans feel like we're behind the times on this -- that Spike got over Buffy. I don't know if he's really over Buffy, but I feel like there's an opportunity for Spike's feelings about Buffy to evolve a little bit. It's not for him to create this huge distance between them, but just for him to take a new swipe at it. I think in the past his love for Buffy hasn't always been the most positive thing for him. That can really drag a guy down."

From there, the question of who to take the vampire over the next part of his journey came about, and Allie said Gischler had a serendipitous start. "Victor and I have been talking for a little while about doing some books and talking about some creator-owned stuff we could do. But he also had expressed that he was a fan of the Whedon-verse. I've read a bunch of his stuff now, but in particular it was the 'Punisher On The Bayou' trade that I read, and similar to ['Angel & Faith' writer] Chris Gage, it just took one really good book to make an impression on me and make me say, 'Okay, I've got to work with this guy.' The Punisher book made me think he could bring a fresh perspective to Whedon's stuff. [Gischler] has a great voice and a really good understanding of story, and we knew roughly what we wanted to do with Spike, and he felt like the guy for it. He's been really fun to work with so far."

Allie added that he was excited to bring on Frison as a cover artist for this series as "I think this is the first time we've had somebody who worked on the IDW books come to work on the Dark Horse books. We at Dark Horse are all big fans of Jenny, and we liked her IDW 'Angel' covers quite a bit."

Overall, creative synergy was a big piece of the puzzle for Allie in making "Spike" work the way it had to. "We've had a great round of phone calls with the new writers to the line and the established writers," he said. "It was kind of like a mobile summit like the one we had from before 'Season 9' started with Joss and Andrew [Chambliss]. Now occasionally we all get together on the phone to refresh and touch base. So starting these new books, we had a chance to get the new people on the phone and throw ideas around. In small ways, there are things Victor is doing in this story that come from Joss or Chris or Andrew or Sierra [Hahn, my assistant] or me. We all talked about where we felt like Spike was at."

On the "Willow" front, the editor promised that the series will pay off many unanswered questions about where the character has been since the destruction of The Seed which removed magic from the world. "Willow was the only character where we knew we were going to do a 'Willow' series ever since we started 'Season 9,'" Allie said. "Willow's got a particular journey she's got to take that we couldn't do in 'Buffy' because it would detract from Buddy's story too much. As it turned out, Chris [Gage] had a great idea for how part of that story can be placed in 'Angel & Faith' and so that story will start in issue #11 through #14."

Creatively, this is actually a return to the Buffy-verse for Jeff Parker who drew a story for 2003's "Tales of the Vampires" anthology series. But, as Allie noted, "He's never done a big thing for us. We recently announced that we're doing a print collection of his webcomic 'Bucko,' but Jeff hasn't done enough for Dark Horse yet -- it's great to have him writing a pretty significant series for us at the same time he has a webcomic graphic novel coming out. I've been buddies with Jeff for a long time, and our kids go to school together [here in Portland] so I see him at birthday parties and stuff. To work with him, it's an interesting extension."

On the art side for "Willow," Brian Ching moves over from Dark Horse's "Star Wars" line of comics. "We felt like he would bring something a little different to the Whedon line. And for him, it's the first time he's dealing with likenesses in a major way, which I'm sure can not be fun," Allie said. "One of the super cool things about 'Willow' is that we have some liberty in how we present her basically because Allison Hannigan is super cool."

Overall, Allie said the goal for tie-in series like "Spike" and "Willow" is to fit seamlessly into the fabric of "Season 9" on the whole. "We want these books to tie significantly to what's going on in the season. There's no reason to do them unless they do," he said. "So Victor and Andrew need to be at an understanding as to where the characters are at, or similarly, Willow will show up in 'Angel & Faith' for a little while so Chris had to be on the same page with where Andrew Chambliss had her, and we've got to make sure that remains smooth [into the 'Willow' series]. That can be difficult because a lot is in flux."

The editor also noted that the large collaboration has also brought in a few familiar faces from Buffy's past. "Jane Espenson and Drew Greenberg are coming on to write a 'Buffy' story arc soon, and we had to make sure they were really caught up on where Buffy is at and where the Scoobies are at -- which is sort of nowhere -- in order to make their issues synch up properly with where they fall in the series. They had a very specific story they wanted to tell, and we had to alter it to fit it into 'Season 9.' That involved input from Andrew and from me and Sierra, and it makes it fun. It's a fun, collaborative process.

"There was a lot of conversation," Allie concluded. "It's fun to try and work out the logistics of how this stuff works -- particularly with characters who move from one title to another. With Willow, she's in 'Buffy' until issue #5 where she disappears, then she's missing until she pops back up in 'Angel & Faith' and then after a few months, Andrew needs her back in a particular issue of 'Buffy' so we had to make sure we fit the 'Willow' series in at the right moment. I'm sure this is what Marvel editors' days are full of, but not me."

"Spike" #1 by Victor Gischler and Paul Lee debuts in August, and "Willow" #1 by Jeff Parker and Brian Ching bows in November.

alexandra16
18 Απριλίου 2012, 23:50
μαλισταααα..θα φυγει και ο Σπαικ δηλαδη στο επομενο??
Αληθεια,πως τους ηρθε αυτο τωρα?Θα συνεχισουν το κομιξ χωρις Willow και Spike??
Αν ηταν 40λεπτα επεισοδια στη τηλεοραση ουτε που θα εκανα τον κοπο να τα δω.

Εχε χαρη που εχω τη περιεργεια να δω τι συμβαινει με τον Xander.

Ξερουμε τουλαχιστον ποτε επιστρεφουν??

gigi
19 Απριλίου 2012, 01:58
Τα έχουν κάνει μαντάρα. Επειδή παρακολουθώ λόγια τους και συνεντεύξεις τους (δεν τα ποστάρω όλα εδώ είτε λόγω χρόνου μου είτε δεν είναι τόσο σημαντικά) να σου πω τι έχω καταλάβει εγώ.

Λοιπόν υπήρχε το πλάνο της σεζόν που συζητήθηκε μετά το τέλος της 8ης, πριν από ένα χρόνο και κάτι. Σ'αυτό το πλάνο, ο Σπάικ θα ήταν πολύ απασχολημένος στον τίτλο της Μπάφυ και δεν θα μπορούσαν να του δώσουν δικό του τίτλο. Υπάρχουν σχέδια και για 10η σεζόν, εκεί ίσως να έπαιρνε δικό του τίτλο.
Η φυγή της Γουίλοου από τον τίτλο της Μπάφυ ήταν προκαθορισμένη σ'εκείνη την συνάντησή τους. Και το να της δώσουν δικό της μίνι τίτλο.
Υπήρχαν σχέδια και για άλλα μίνι, αλλά δεν ήξεραν τότε με ποιους. Μία από τις ιδέες ήταν η Ιλλύρια, για την οποία ο Τζος είχε δικά του σχέδια και δεν ήθελε να χρησιμοποιηθεί ο χαρακτήρας της στους κυρίους τίτλους της Μπάφυ και του Έιντζελ.

Από εκεί και πέρα. Αποφασίζουν να ενώσουν τον Έιντζελ και την Φέιθ σε ξεχωριστό τίτλο ελπίζοντας, μάλλον πιστεύοντας ότι έτσι θα γίνει πιο δυνατός και θα μπορέσει να κάνει τις πωλήσεις της Μπάφυ. Υπενθυμίζω ότι το τελευταίο τεύχος της 8ης και το πρώτο της 9ης της Μπάφυ πούλησε πάνω από 40.000 αντίτυπα. Τους 8 μήνες που μεσολάβησαν από το τέλος της 8ης μέχρι την αρχή της 9ης προμοτάρουν περισσότερο τον καινούργιο τίτλο παρά το βιβλίο της Μπάφυ. Με το καλό έρχεται ο Αύγουστος, κι οι ελπίδες τους διαψεύδονται. Το πρώτο τεύχος του Έιντζελ και Φέιθ πουλάει γύρω στα 22.000, πάνω από 10.000 διαφορά με της Μπάφυ. Αυτό συνεπάγεται με αποτυχία γι'αυτούς. Παρόλο που ο τίτλος Έινζτελ/Φέιθ είναι ο 2ος ή ο 3ος πιο κερδοφόρος της DH, ο εκδότης με κάθε ευκαιρία παραπονιέται για τις πωλήσεις και διαφημίζει το προιόν υπενθυμίζοντάς το στους φανς.

Οι πωλήσει αρχίζουν και πέφτουν. Ο τίτλος της Φέιφ με τον Έιντζελ κάποια στιγμή στο 5-6 τεύχος αρχίζει να σταθεροποιείται. Αυτή τη στιγμή πουλάει γύρω στα 17.500 τεύχη πάνω κάτω. Υπάρχει μία κάθοδος, αλλά είναι μικρή και αναμενόμενη για τον κλάδο. Αντίθετα, ο τίτλος της Μπάφυ πάει κατά διαόλου. Από 43.000 που ξεκίνησε το 1ο τεύχος της 9ης, αυτήν τη στιγμή οι πωλήσεις του 7ου τεύχους ήταν στις 28.500. Έχασε πάνω από 14.000 τεύχη μέσα σε μόνο 6 μήνες. Χονδρικά το υπολογίζω ότι είναι στο -30%. Οπότε γι'αυτούς, το spuffy δεν πουλάει. (Το γεγονός ότι οι ιστορίες τους μπάζουνε δεν τους έχει μάλλον περάσει από το μυαλό φαίνεται. Χώρια που εκτός από Μπάφυ και Σπάικ δεν έβλεπες τίποτα άλλο. Η 8η μπορεί να είχε τα πολλά της ελαττώματα, αλλά μέσα σε ένα τεύχος μπορούσε να παρουσιάσει ιστορίες 10 χαρακτήρων, αντίθετα με την 9η που αδυνατεί να κάνει κάτι τέτοιο).

Κάποια στιγμή γύρω στις αρχές τις 9ης σεζόν, αποφασίζουν για μίνι με την Ντρουσίλα. Και παρόλο που βγαίνουν τα solicitations και κυκλοφορούν τα εξώφυλλα και δέχονται παραγγελίες, πριν κανά δυο βδομάδες ανακοινώνεται ότι αναβάλλεται επ'αορίστου αυτός ο τίτλος. Ήταν να ξεκινήσει τον Ιούνη. Τώρα κάθισε και υπολόγισε. Σου βάζω η Ντρουσίλα να πουλούσε 15.000 τεύχη μέσο όρο τους 5 μήνες. Πολλαπλασίασε το 15.000 με 3 δολλάρια το τεύχος επί 5 μήνες, βγαίνει χασούρα 225.000 δολλαρίων για την εταιρία που δεν πρόκειται να τα ξαναδεί ποτέ.

Τι κάνουμε σ'αυτήν την περίπτωση; Βάζουμε κάτι άλλο στη θέση της. Και μπαίνει ο Σπάικ και η Γουίλοου αργότερα. Αφαιρούμε τον Σπάικ από το βασικό βιβλίο, και με έναν σμπάρο δύο τρυγόνια. Μάλλον τρία. Βγάζουμε την χασούρα της Ντρου, δοκιμάζουμε να δούμε τι πωλήσεις θα κάνουν ο Σπάικ κι η Γουίλοου μόνοι τους μακρυά από το main story να ξέρουμε αν μπορούν στο μέλλον να σηκώσουν στους ώμους τους δικά τους spin off, και τρίτον βλέπουμε τι μπορούμε να κάνουμε στον τίτλο της Μπάφυ για να σταθεροποιηθούν οι πωλήσεις.

Βαισκά υποψιάζομαι ότι έχει αλλάξει η ιστορία. Από ένα tweet του εκδότη τον περασμένο Δεκέμβρη σε hardcore spuffy fan, είχε υποσχεθεί ότι το 8ο τεύχος θα ήταν αξέχαστο για τους fans της Μπάφυ με τον Σπάικ. Είδες εσύ κάτι το συγκλονιστικό στο 8ο τεύχος; Και ο διάλογος σε κάποια σημεία δεν βγάζει νόημα να έχει συνέχεια. Ή σαν να λείπουν κομμάτια ή σαν να έχουν προστεθεί (με προσεχτική ματιά και ανάλυση αυτών που λένε βάση των χαρακτήρων, όχι με το πρώτο διάβασμα). Τα solicitations που κυκλοφόρησαν τον Ιανουάριο διαφημίζοντας το 8ο τεύχος ανέφεραν μόνο έναν συγγραφέα για το τεύχος. Ξαφνικά τον Φλεβάρη κυκλοφορούν τα solicitations του 9ου τεύχους, κι ως διά μαγείας προστίθεται σαν δεύτερος συγγραφέας κι ο εκδότης. Όχι μόνο για το 9ο και 10ο τεύχος, αλλά και για το 8ο τελικά, αφού υπάρχει στα credits του 8ου τεύχους. Άλλαξε κάτι μήπως;

Επίσης, η Jane Espenson (έχει γράψει πολλά επεισόδια για το σόου) είχε ήδη γράψει ιστορία για την 9η σεζόν. Θα κυκλοφορήσει στο 14ο ή 15ο τεύχος (ή και στα δύο, θα σε γελάσω.) Πριν κανά μήνα έγραψε tweet λέγοντας ότι έκανε αλλαγές στο στόρι της. (Όταν θα κυκλοφορήσει το 14ο-150 της Μπάφυ ο Σπάικ θα είναι στο δικό του μίνι ακόμα).

Αν δεις τις συνεντεύξεις πιο πάνω, πολλές αναφορές στο πώς επικοινωνούν οι συγγραφείς μεταξύ τους και μιλάνε για τις ιστορίες. Καμία αναφορά όμως για επικοινωνία με τον Whedon, απλά ότι θα είναι executive producer. Εμένα απλά μου φαίνεται ότι ο Whedon είναι πολύ απασχολημένος για να ασχολείται με τίτλους που πεθαίνουν και νοιάζεται γι'αυτά που θα έχουν επίπτωση στην καριέρα του. Εκτός κι αν θέλει να πει κάτι, όπως με την έκτρωση που είχε δηλώσει ότι είναι η απόφαση που μετράει κι όχι η πράξη. (Και αναρωτιόμασταν τι να σημαίνει τότε και να τα σενάρια για το τι εννοεί ο ποιητής, μόνο και μόνο για να αποδειχτεί σε έναν μήνα ότι όλα ήταν πρόβλημα στα επίπεδα του Ph του ρομπότ..(Κι από πότε τα τεστ κυήσεως ανιχνεύουν το Ph; Εγώ νόμιζα ότι ανίχνευαν ορμόνη....))Οπότε πιστεύω ότι η Dark Horse και συγκεκριμένα ο εκδότης έχει πάρει το θέμα στα χέρια του κι απλά βλέπουμε ή μάλλον διαβάζουμε αυτήν τη στιγμή το Alliverse (αντί για Whedonverse). Εντάξει, ίσως σημαντικότατες αλλαγές να μην μπορεί να κάνει, πχ να σκοτώσει τον Σπάικ θα πρέπει να ρωτήσει εκεί πέρα, αλλά για τα υπόλοιπα μια χαρά μπορεί.

Τώρα, έχει δηλωθεί ότι ο Σπάικ θα φύγει για λίγο από τον τίτλο της Μπάφυ. Φεύγει με το τεύχος του Ιουνίου, το 10ο δηλαδή, τον Αύγουστο ξεκινά η δική του μίνι σειρά για 5 μήνες, οπότε δεν μπορεί να γυρίσει πριν 10 18ο τεύχος της Μπάφυ. Προσωπικά τον περιμένω στο final arc που θα ξεκινήσει στο 21ο τεύχος μάλλον (25 όλη η σεζόν). Υποψιάζομαι πιθανότητα πριν γυρίσει στην Μπάφυ να περάσει και από Ειντζελ/Φέιθ, από κάποια μασημένα λόγια τους αυτό προβλέπω.

Για Γουίλοου λείπει από το τέλος του 5ου τεύχους. Για 5 μήνες δεν ξέρουμε τι γίνεται και πού είναι. Θα επιστρέψει τον Ιούνη στον τίτλο του Ειντζελ και της Φέιθ, μάλλον για 4 τεύχη. Αυτό σημαίνει ότι Σεπτέμβρη φεύγει κι από εκεί (ίσως και νωρίτερα, δεν ξέρω). Έχω ακούσει ότι πριν ξεκινήσει το δικό της μίνι θα ξαναγυρίσει στης Μπάφυ για ένα τεύχος, γιατί την χρειάζεται ο Άντριου για κάτι. Μάλλον για το 14ο της Μπάφυ το βλέπω. Από εκεί και πέρα, όταν τελειώσει το δικό της μίνι, καλός Μάρτης του χρόνου, ο τίτλος της Μπάφυ θα είναι ήδη στο 19ο τεύχος, οπότε δεν μπορεί να επιστρέψει πριν το 20ο τεύχος. Πάλι προβλέπω ότι κι αυτή θα γυρίσει στο 21ο τεύχος μαζί με τον Σπάικ, για την αποκορύφωση και τέλος της σεζόν.

Αυτά.
:p

alexandra16
19 Απριλίου 2012, 23:38
Αυτά.

μονο:p

Εχω να πω πως αυτο το περα δωθε με τους χαρακτηρες εχει καταντησει γελειο.Αυτοι οι χαρακτηρες ειναι υποτιθεται μερος της σειρας.Δηλαδη δε μπορουν να τους δωσουν το χρονο που χρειαζεται για να πουν το στορι τους??
Εγω απο τοτε που τελειωσε ο 8ος κυκλος περιμενα να δω τι θα γινει με το θεμα της μαγειας και μεχρι τωρα δεν εχουμε δει τιποτα.Και προφανως δε θα δουμε μεχρι να βγει το spinoff της Willow.
Ηταν τοσο δυσκολο να συμπεριλαβουν αυτο στο στορι μεσα σε ολα τα αλλα??Σε τοσα τευχη που λειπει (και θα λειπει η Willow) θα μπορουσαν ανετα να πουν κατι.λιγο στο ενα τευχος λιγο στο αλλο,θα γινοταν η δουλεια.
Και τωρα ασχολουμαστε 10 επεισοδεια με το Spuffy και παλι δε θα γινει τιποτα.Τελειως χασιμο χρονου ομως.
Μη πω για τα ζωυφια εξωγηινους που ειναι οτι πιο αχρηστο και γελειο θα μπορουσαν να προσθεσουν αλλα το προσπερνω.
Τωρα θα μεινουμε να βλεπουμε τη Μπαφι που εχει περασει ηδη τα πανδεινα και θα συνεχισει να παθαινει οτι πιο απιθανο μπορουν να σκεφτουν οι σεναριογραφοι ,ετσι για να γεμισουν της σελιδες.

gigi
20 Απριλίου 2012, 16:00
Μα αυτό που βασικά έχει γίνει μπαλάκι είναι η ίδια η μαγεία. Όπου τους βολεύει δεν υπάρχει πια, κι όπου τους βολεύει να'σου και ξεπετιέται από κάπου. Ξαφνικά ένα μη μαγικό ον (άνθρωπος, Σέβεριν) γίνεται υπερφυσικός και έχει μία πανίσχυρη αν όχι την πιο δυνατή, δύναμη, ενώ έχουν κλείσει όλες οι πόρτες προς τις άλλες διαστάσεις η Γουίλοου με Έιντζελ και Φέιφ και Κόνορ θα τον βρει τον τρόπο, βαριέμαι να σκέφτομαι και τα άλλα παραδείγματα, όπου τους βολέψει μια χαρά υπάρχει ακόμα η μαγεία.

Κι όπως φαίνεται το στόρι της σεζόν είναι το να ψάχνει η Μπάφυ το normal, φυσιολογικό στη ζωή της. Λες και 10 χρόνια τώρα δεν το έχει πάρει χαμπάρι ότι ποτέ της δεν θα είναι φυσιολογική, εκτός κι αν χάσει για πάντα τις δυνάμεις της. Και πάλι έχουν δει τόσα τα μάτια της, που ακόμα κι αν δεν έχει πια δυνάμεις δύσκολα να μείνει εκτός μάχης με τον έναν ή τον άλλον τρόπο.

Τι να πω, το ότι θα ερχόταν μέρα που θα ανυπομονούσα να έρθει το επόμενο τεύχος για να δω τι συμβαίνει με τον Ζάντερ, ούτε που το περίμενα. Αν μου το έλεγες θα σε έλεγα ότι είσαι τρελή ένα πράγμα, κι όμως αυτήν τη στιγμή είναι το μόνο που με νοιάζει στην όλη ιστορία.

Τα μίνι έτσι όπως τα περιγράφουν μού φαίνονται βαρετότατα. Ο Σπάικ μάλλον για διάστημα τον κάνω με τα ζουζούνια, θα'χει μπόλικο καιρό να μιλάει στον εαυτό του δεν λέω, αλλά τον λυπάμαι χωρίς να έχει αντικατοπτρισμό στον καθρέφτη θα του έκανε πιο εύκολη τη ζωή μωρέ. Α, θα πολεμήσει και με μερικούς δαίμονες που θα κυνηγάνε το σπασμένο seed για να πάρουν όση μαγεία απομένει (τι έλεγα στην αρχή με την μαγεία; Άντε πάλι....).

Κι η Γουίλοου, δεν μπορώ να καταλάβω, μανία την έχει αυτός που θα γράψει το μίνι ή την μισεί; Δεν το κάνει για να επιστρέψει η μαγεία στον κόσμο γιατί ο κόσμος είναι χειρότερος χωρίς τη μαγεία, αλλά ο σκοπός της βασικά είναι να αποκτήσει αυτή πάλι τη δύναμή της πίσω. Άντε γεια...

alexandra16
20 Απριλίου 2012, 16:08
Τα μίνι έτσι όπως τα περιγράφουν μού φαίνονται βαρετότατα. Ο Σπάικ μάλλον για διάστημα τον κάνω με τα ζουζούνια, θα'χει μπόλικο καιρό να μιλάει στον εαυτό του δεν λέω, αλλά τον λυπάμαι χωρίς να έχει αντικατοπτρισμό στον καθρέφτη θα του έκανε πιο εύκολη τη ζωή μωρέ. Α, θα πολεμήσει και με μερικούς δαίμονες που θα κυνηγάνε το σπασμένο seed για να πάρουν όση μαγεία απομένει (τι έλεγα στην αρχή με την μαγεία; Άντε πάλι....).

To spinoff με τον Spike γιατι το κανουν αληθεια??Δε μπορω να βρω καποιο στορι τοσο ενδιαφερον που δε μπορουν να το κανουν στο κομικ της Μπαφι.
Μου ειναι τελειως αδιαφορο ειναι η αληθεια.
Τουλαχιστον της Willow εχει καποια υποθεση.
Ετσι οπως το παρουσιαζουν ομως,ειναι λες και ειναι το πιο εγωιστικο ατομο σε ολο τον πλανητη.Ενταξει,ειπαμε ,δε το θεωρω παραλογο να θελει και για προσωπικους λογους να αποκαταστησει τη μαγεια.

gigi
20 Απριλίου 2012, 17:24
Είπαμε γιατί το κάνουν, για να βάλουν έσοδα στα ταμεία, γιατί άλλο. Επικοινώνησε το βλήμα ο εκδότης με ένα βαρεμένο φαν του Σπάικ, μάλλον το βαρεμένο επικοινώνησε μαζί του κι αυτός απάντησε, το κάνω κόπι κι εδώ.

I just had a good long email from Scott Allie about what was going on with this change. He's given me permission to summarize what he said.

1. They originally wanted Spike in a stand alone series, but decided they liked Spike with Buffy and the other characters -- pretty much the sort of thing we saw in the first ten issues.

2. As they were breaking down the details for the next ten issues, they realized as they hit the big plot points, Spike wasn't showing up in them. It'd be Buffy does this, Xander does that, and Xander, Koh and Spike do that. Nothing specific for Spike. They didn't think it would be doing a service to his character just to have him around doing good dialogue. And there were Spike-specific issues that were interesting to them to explore but they couldn't do it in the main book. Ergo miniseries.

3. All the pieces of season 9 work together in complicated ways. It's not one big story, but all the pieces are important. That means A&F and season 9 are NOT running on separate tracks -- though the way they fit together is not what fans might think. This is true of the mini series as well. We won't see the big picture until it's all done.

4. They have never adjusted the story to manage sales. That's true of the pregnancy, the abortion, the non abortion, Spike's presence and Spike's absence. They feel like the best they can do is bring in good talent to tell a story true to Joss's vision. If they were pandering to fans to juice sales, it would be in the other direction -- Spike is very popular. I'll add that Scott's pretty excited about how the story works, and he writes about it in a way that is 100% consistent with the thought that they write the story as best they can and hope the sales will follow.

5. This was a big change, but they thought it was best for the character and best for the books, and probably best for Spuffies.

My take away... this is about the plotting of the midsection of the season. It's not a big shift in whatever they were planning for Spike and/or Spuffy. It was the dead zone for Spike that got them to change things, not them changing away from something that was well-thought out. They hadn't realized until they broke it down that there was nothing substantive enough for Spike. I like that their interest in the character caused them to think about how they could get more of Spike's story out there when it wasn't going to fit in the book.

ETA: Scott adds that he's sorry he hasn't had a chance to reply to everybody -- he's been really busy. φάσκει κι αντιφάσκει ο τύπος ή το σπασμένο τηλέφωνο με το βαρεμένο ή και τα δυο τους. Από την μία δεν το κάναμε για τις πωλήσεις γιατί αν το κάναμε για τις πωλήσεις τότε θα τον αφήναμε στο βιβλίο της Μπάφυ (τότε αφού δεν το κάνεις για τις πωλήσεις, γιατί δεν διαθέτεις τα 5 τεύχη δωρεάν στον κόσμο; Εδώ σε θέλω, αφού δεν το κάνεις για τις πωλήσεις, δώστα τζάμπα, τράβηξε κόσμο, τράβηξε ενδιαφέρον, ξανατράβηξε τους φαν του Σπάικ και της Μπάφυ και ξανατράβηξέ τους το ενδιαφέρον να αρχίσουν να ξαναδιαβάζουν την ιστορία, κάτι που θα τους κάνει όταν τελειώσει το μίνι να αγοράσουν τα τεύχη της 9ης μετά, έτσι δεν είναι ή κάνω λάθος; ) κι από την άλλη ο Σπάικ είναι στους τρεις πιο δημοφιλείς χαρακτήρες, ίσως και στους δύο πρώτους ή ο πιο δημοφιλής, αλλά δεν το κάνουμε για να δοκιμάσουμε τις πωλήσεις του για να δούμε αν και πόσο συμφέρει να του δώσουμε βιβλίο στο όνομά του αργότερα...τι να πω.

Όσο για την ιστορία, όλα εξαρτιώνται πώς θα τελειώσει το 10ο τεύχος. Με λίγα λόγια πώς θα τον σουτάρει η Μπάφυ και με τι τρόπο. Εγώ υποψιάζομαι ότι θα έχουμε επανάληψη του τέλους της 6ης σεζόν, που πήγε και αναζήτησε να βρει τρόπο να πάρει πίσω την ψυχή του. Μάλλον τον βλέπω να ψάχνει τρόπο να γίνει "φυσιολογικός" για χάρη της Μπάφυ, αλλά πολλοί διαφωνούν μαζί μου. Δεν ξέρω, κοτσάνα μου φαίνεται. Αν από την άλλη συνδύζαν Γουίλοου με Σπάικ μαζί, το θέμα θα γινόταν κάπως ενδιαφέρον, αλλά δεν το κάνουν γιατί την πάτησαν με Έιντζελ και Φέιθ οπότε δεν περιμένουν πωλήσεις πάνω από 15.000 με μάξιμουμ 20.000 τεύχη. Αυτά τα νούμερα μπορούν να τα πιάσουν και μόνοι τους σε διαφορετικά βιβλία ο καθένας, γι'αυτό δεν το κάνουν.

alexandra16
20 Απριλίου 2012, 17:36
Eγω καταλαβα οτι δεν εχουν καποιο συγκεκριμενο στορυ για τον Σπαικ,αλλα φαινεται ειναι ο αγαπημενους χαρακτηρας καποιου εκει μεσα και δε θελει να τον βλεπει να παραμεριζεται στο κομικ της Μπαφι μετα που θα τελειωνε το Spuffy.Δε ξερω....σαφως το κανουν για περισσοτερες πωλησεις αλλα τουλαχιστον παντα ειχαν μια δικαιολογια,το οτι χρειαζονται περισσοτερο χωρο για να πουν μια ιστορια.Για τον Σπαικ ακομα δε μας εχουν πει τι παει να κανει.Εκδρομη με τα ζωυφια ειναι το συμπερασμα μου

gigi
20 Απριλίου 2012, 17:45
Εκδρομή με τα ζωύφια, lol, ακριβώς το έπιασες το νόημα. Κρατάω μία μικρή επιφύλαξη ότι ίσως δεν είναι τόσο ζώα και κάτι θα παιχτεί στο τέλος του 10ου τεύχους που θα του δώσει τη δικαιολογία να την κάνει (εκτός από την χυλόπιτα που θα ξαναφάει για 658η φορά). Γιατί αλλιώς ειλικρινά μιλάμε για πολύ γίδια. Το Spuffy αυτήν τη στιγμή είναι στα φόρτε του, παρόλο που διέρρευσε το 9ο τεύχος ακόμα έχεις την αγωνία να δεις τι θα γίνει με τους δυο τους, και πάνε και δίνουν δύο μήνες προκαταβολικά το τέλος του 10ου τεύχους κι ότι το τέλος της ιστορίας 10 τεύχων τώρα, τι θα γίνει με την Μπάφυ και τον Σπάικ. Τι να πω, από μάρκετινγκ πρώτοι κι αχτύπητοι, θα σκίζουν τα πτυχία κάτοχοι διδακτορικών με τις μεθόδους που χρησιμοποιούν για διαφήμιση και προμοράρισμα.

alexandra16
20 Απριλίου 2012, 17:56
Μα πραγματικα....τοσα επεισοδια και ολοι περιμεναμε τη στιγμη που επιτελους θα επισημοποιηθει το πραγμα και γι αλλη μια φορα μας δουλευανε ψιλο χαζι.δε ξερω αν θα ξανααντεξω να δω παλι απο τη αρχη το Spuffy οταν με το καλο ξαναγυρισει.εχει καταντησει κουραστικο και καλυτερα να μεινουν και οι 2 μονοι...καιρος να ξεπερασουν ο ενας τον αλλο αφου βλεπουν οτι δεν τους θελει.

Και με ολα αυτα αναρωτιεμαι πως θα κρατησουν το ενδιαφερον για τα επομενα τευχη.Στη Μπαφι εχουν συμβει τα παντα και τωρα μενει ο Xander.Το καλο που τους θελω,να ειναι κατι καλο για να μου δωσουν εναν λογο να συνεχιζω να τα διαβαζω

gigi
20 Απριλίου 2012, 18:15
Γιασ Ζάντερ υποψιάζομαι ότι έχει να κάνει με ψυχολογικά προβλήματα. Βασικά είναι ο μόνος που έχει χάσει τόσα πολλά, είτε δαίμονας θα τον πλησίαζε για να τα φτιάξουν και στο τέλος θα σκοτωνόταν, είτε του πέθανε κάθε γκόμενα που είχε μέχρι τώρα...Κορντήλια, Άνυα, Ρενέ. Ο μόνος που έχει αναπηρία, εντάξει δεν πέθανε όπως ο Τζάιλς, εκτός θανάτου μιλάμε.

Προβλέπω ότι εκεί θα το πάνε το θέμα, γιατί από δεύτερος μετά την Μπάφυ στο στρατό της πολύ εύκολα αποφάσισε να τα παρατήσει όλα και μόνο προθυμότητα δεν τον είδαμε να έχει μέχρι τώρα για να βοηθήσει την Μπάφυ.

Αν και είπαν ότι τα επόμενα τεύχη της Μπάφυ θα επικεντρωθούν περισσότερο στους villain, οπότε μην περιμένεις και πολλά..

alexandra16
20 Απριλίου 2012, 18:27
Eγω πιστευω οτι θα ασχοληθουν με αυτο που ειχαν πεταξει στο 1ο τευχος που συζητουσε με τη Μπαφι.Η Dawn δε φαινεται να εχει ακομα ιδεα για το τι τον ενοχλει οποτε λογικα αυτο θα ειναι.

Στην αρχη πιστευα οτι μπορει να ηταν αρρωστος ή τιποτα τετοιο αλλα νομιζω οτι η Μπαφι θα ηταν πιο ανησυχη αν επαιζε κατι τετοιο.Μπορει μετα την καταστροφη του seed να εγινε κατι σε αυτον και γι αυτο αποφασισε να απεχει απο το lifestyle της Μπαφι??
Το να ειναι απλα τα ψυχολογικα του και να εχουν συσωρευτει ολα και απλα να εκδηλωνονται τωρα μου ακουγεται λιγο βαρετο.Και αν ειναι οντως αυτο το στορι του Xander τον βλεπω στο τελος της σαιζον να μας αποχαιρεταει κι αυτος.Δε ξερω αν πεθανει,ή απλα σηλωθει και φυγει αλλα δε βλεπω το λογο να τον κρατησουν.Εδω σκοτωσαν τον Giles γι αυτο τον λογο.