Αποτελέσματα Δημοσκόπησης: Ψηφίστε μόνο όσοι έχετε δεί την ταινία Marie Antoinette (2006)

Ψηφοφόροι
8. Δεν μπορείτε να ψηφίσετε σε αυτή τη δημοσκόπηση
  • 1

    0 0%
  • 2

    0 0%
  • 3

    0 0%
  • 4

    0 0%
  • 5

    1 12,50%
  • 6

    1 12,50%
  • 7

    1 12,50%
  • 8

    3 37,50%
  • 9

    1 12,50%
  • 10

    1 12,50%
Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Αποτελέσματα 1 έως 10 από 11

Θέμα: Marie Antoinette (2006)

  1. #1
    TV Guru! Το Avatar του/της sirina
    Εγγραφή
    17-07-2007
    Τοποθεσία
    Θεσσαλονίκη!
    Δημοσιεύσεις
    3.286
    Likes / Thanks

    Marie Antoinette (2006)


    Υπόθεση:
    Ο βίος και η πολιτεία της Μαρίας Αντουανέτα, που στα 14 παντρεύτηκε, στα 18 έγινε βασίλισσα, στα 38 της σφράγισε με τον θάνατο της, την Γαλλική επανάσταση..

    Trailer:


    Η ταπεινή μου άποψη:

    Η Maria Antonia Josepha Johanna ήταν το 15ο παιδί της Μαρίας Θηρεσίας και του βασιλιά Φράνσις της Αυστρίας. Ήταν μόλις 14 ετών όταν παντρεύτηκε τον Λουί, δελφίνο της Γαλλίας και μετακόμισε στις Βερσαλίες και 38 όταν την αποκεφάλισαν στην Place α α Révolution.
    Όταν πάτησε το πόδι της στην Γαλλία, ο λαός την αντιμετώπισε με δυσπιστία, γιατί ήταν μια ξένη. Παρόλα αυτά, με το πέρασμα των ετών κατάφερε να γίνει πιο συμπαθής παρά τα υπέρογκα έξοδα και την πολυτελέστατη ζωή της. Ζώντας το μεγαλύτερο διάστημα μέσα στο παλάτι, με έναν σύζυγο αδιάφορο απέναντι της, και μην έχοντας καμία ουσιαστική πολίτικη εξουσία η νεαρά βασίλισσα περνούσε τον καιρό της μέσα σε πολυτέλειες και αποτελούσε fashion icon της εποχής, με τα ρούχα και τα έπιπλα του παλατιού της να είναι ονομαστά.

    The Party That Started A Revolution


    Άραγε όμως η όμορφη βασίλισσα ήταν μονό ένα σπάταλο κορίτσι, που λάτρευε το καλό φαγητό, το ποτό, τα περίπλοκα γλυκά, οι χαρτοπαιξίες και τα υπερβολικά χτενίσματα ή είχε και μια πιο σοβαρή πλευρά? Ψάχνοντας πληροφορίες για την ζωή της, διαβάζω ότι μετά την γέννηση των παιδιών της, είχε μειώσει αισθητά τις σπατάλες και προσπαθούσε να έχει πιο ενεργό ρόλο στην πολιτική. Δυστυχώς όμως ο Λουί, ήταν φοβερά αναποφάσιστος και κάκιστος ηγεμόνας με αποτέλεσμα οι δυο τους να αποτελούν το δίδυμο της συμφοράς. Όταν δε, πέθαναν κάποια από τα παιδιά της, η Μαρία αντιμετώπισε το θάνατο τους με στωικότητα και όταν τα πράγματα δυσκόλεψαν φοβερά, αρνήθηκε να εγκαταλείψει τον βασιλιά, παρότι οι ευγενείς έφευγαν στο εξωτερικό με ελαφρά πηδηματάκια.

    Κουρεμένη γουλί και δεμένη πισθάγκωνα καρατομήθηκε στις 16 Οκτωβρίου του 1793, μετά από μια δική παρωδία, με βασική κατηγορία εναντίον της ότι κακοποιούσε σεξουαλικά τον γιο της. Χαριτωμένο τριβια είναι, πως η καταπονημένη βασίλισσα, ζήτησε συγγνώμη από τον δήμιο όταν κατά λάθος τον πάτησε λίγο πριν την αποκεφαλίσει. Και όχι, ουδέποτε, είπε να φάει παντεσπάνι ο λαός αν πεινάσει..


    Rumor. Scandal. Fame. Revolution.


    Στα της ταινίας τώρα, η Κόπολα καταρχήν δημιούργησε άριστα το κατάλληλο περιβάλλον. Πανέμορφα ρούχα, περιπλοκές περούκες και δεκάδες ζευγάρια παπούτσια(made by Manolo Blahnick), κατασκευάστηκαν ειδικά για την ταινία. Και μάλιστα, ήταν τόσο καλοφτιαγμένα όλα, που επιβραβεύτηκαν δικαίως με το όσκαρ ενδυματολογίας. Η αξιότιμη κύρια Κόπολα, κατάφερε και πήρε ειδική άδεια για να κινηματογραφήσει μέσα στις Βερσαλίες, και μάλιστα σε χώρους που μέχρι το 2007 ήταν κλειστοί για το κοινό. Αυτό βεβαία προσθέτει πολλούς πόντους στη ταινία, αφού το πραγματικό παλάτι είναι μια μαγεία σκέτη που δύσκολα θα απεικόνιζε ένα σκηνικό.

    Ένα ακόμα θετικό είναι η υπέροχη μουσική. Περά από τις κλασσικές μελωδίες που όλοι περιμένουμε να ακούσουμε σε ταινίας εποχής, η οθόνη πλημμυρίζει με post punk μελωδίες(Α Order, Gang of Four, The Cure, Siouxsie and the Banshees, Bow Wow Wow, Adam and the Ants, The Strokes, Dustin O’Halloran), που δινουν ένα πιο μοντέρνο χρωμα στην ταινία. Μάλιστα, το συγκροτημα Phoenix, εμφανίζεται σε μια σκηνή..

    Last but not least, οι ερμηνείες είναι πολύ καλές. Όλοι αποδίδουν τους ρόλους τους όπως πρέπει με προεξάρχουσα την Κρίστεν Νταστ, που παρότι ποτέ δε μου γέμισε ιδιαίτερα το μάτι, πείθει ως αφελής, καλομαθημένη, παιχνιδιάρα βασίλισσα.

    Από όλα τα παραπάνω καταλαβαίνετε, θαρρώ, πως η ταινία μου άρεσε πολύ. Αυτό βεβαία, δεν σημαίνει πως δεν έχει αρνητικά με βασικό μου παράπονο, την διάρκεια. Πως τα καταφέρνει αυτή η κοπέλα και όλες οι ταινίες της, μου δινουν την εντύπωση πως θα μπορούσαν να είναι λιγότερο αργές και ίσως λιγότερες φλύαρες, Τίποτα άλλο δε με ενόχλησε ιδιαίτερα σε αυτήν την πολύχρωμη και χαρούμενη ταινία, που με κράτησε κολλημένη στην οθόνη καθόλη τη διάρκεια της.

    The story of a Queen who lived like a Rock Star.

    Ούτε καν θα ήθελα, μεγαλύτερη κάλυψη της πολιτικής πραγματικότητας, όπως ακούω συχνά να γκρινιάζουν. Η ταινία δεν είναι πολιτική και ούτε χρειάζεται όλες οι ταινίες εποχής να έχουν πολιτικό προσανατολισμό. Είναι σαφές ακόμα και στο ελάχιστο που το δείχνουν, ότι οι δυο νεαροί βασιλείς είναι ανίκανοι να κυβερνήσουν. Είναι επίσης σαφές, ότι ο λαός δυσανασχετούσε. Οκ, προφανώς θα μπορούσε να τα συνδυάσει, αλλά προσωπικά θεωρώ ότι καλά έκανε που επικεντρώθηκε στον άνθρωπο Μαρία και όχι στην βασίλισσα. Έτσι, μας έδωσε μια πιο ανθρωπινή προσέγγιση για μια γυναίκα τόσο γνωστή, αλλά ουσιαστικά άγνωστη.

    Βλέποντας την ταινία, συμπόνεσα το νεαροί κορίτσι που από το πατρικό της παλάτι, μεταφέρθηκε σε ένα παλάτι και πέρασε όλη της την ζωή προστατευμένη και ουσιαστικά αποκομμένη από το λαό και τα βάσανα του. Πως περιμένουμε πολίτική ευθυκρισία από μια γυναίκα που ποτέ δε τα διδάχτηκε από κάποιον και ειδικά σε μια εποχής που οι γυναίκες δεν είχαν ιδιαίτερο ρόλο; Βεβαία, ορθά θα με διορθώσετε ότι κατά καιρούς έχουν υπάρξει στιβαρές βασίλισσες με έργο και επιρροή που θα ζήλευαν οι πιο διάσημοι άνδρες, αλλά όλοι ξέρουμε ότι αυτές είναι η λαμπρή μειοψηφία. Ειλικρινά, μέσα από την ταινία, ένιωσα την πίεση που ένιωθε μια έφηβη, ώστε να είναι σύζυγος ενός άνδρα που δεν την ποθούσε, βασίλισσα ενός λαού που την θεωρούσε ξένη, μητέρα ενός γιου που αργούσε να έρθει. Και μέσα σε όλη αυτή τη τρομακτική πίεση, έπρεπε να μεγαλώσει μονή της, μέσα σε ένα παλάτι γεμάτο μάτια και αυτιά που την μετρούσαν σε κάθε της κίνηση και παραμόνευαν για κάθε στραβοπάτημα της. Είναι όμορφο το τριβια που διάβασα ότι σε μια σκηνή φαίνονται επίτηδες πάνινα παπούτσια, αφού στόχος της Κόπολα ήταν να τονίσει ότι η βασίλισσα είναι ουσιαστικά ένα κορίτσι.

    Κλείνοντας λοιπόν, αυτό το ριβιού, θα πω ότι αντιμετώπισα την ταινία ως μια ταινία ενηλικίωσης ενός αφελούς κοριτσιού αλλά πάνω από όλα μια ταινία για την μοναξιά, από αυτές που η αγαπημένη μου Κόπολα μας έχει συνηθίσει. Ούτε ξέρω αλλά ούτε με νοιάζει αν η αληθινή Αντουανέτα ήταν ολόιδια με την ηρωίδα της ταινίας. Αυτό που ξέρω είναι ότι είδα μια ωραία, πολύχρωμη ταινία, με ένα θλιβερό τέλος που προσωπικά μου άρεσε πολύ και την προτείνω ανεπιφύλακτα.

    Director: Sofia Coppola
    Writer: Sofia Coppola
    ...

    Cast:
    Kirsten Dunst
    Jason Schwartzman
    Judy Davis
    Rip Torn
    Rose Byrne
    Asia Argento
    Τελευταία επεξεργασία από τον/την Chrisb; 13 Ιανουαρίου 2011 στις 18:41
     
     

  2. #2
    TV Guru! Το Avatar του/της smile88
    Εγγραφή
    06-09-2006
    Τοποθεσία
    Θεσσαλονικη
    Δημοσιεύσεις
    13.433
    Likes / Thanks
    Την ειχα δει καμποσα χρονια πριν, πρεπει να πω οτι μου αφησε μια περιεργη αισθηση, γιατι περιμενα να δω μια ταινια και με πολιτικο περιεχομενο, λογω της εποχης και της υποθεσης, αλλα αλλα ειδα!
    Κατα τα αλλα, ηταν απλα καλη ταινια, ολα τα φορεματα/παπουτσια τα εσπαγαν, μαζι και η Ντανστ, αλλα σε ολη τη διαρκεια της ταινιας (που ηταν και μεγαλη, και θα μπορουσαν να κοψουν και κατι), παντα περιμενα να δω κατι παραπανω...
    Ενα 6 απο μενα στην ταινια!
    Ωραια παρουσιαση, Ευα, ενδιαφεροντα τα τριβια!

     
     

  3. Thanks sirina thanked for this post
  4. #3
    TV Guru! Το Avatar του/της kKKK
    Εγγραφή
    05-09-2007
    Τοποθεσία
    Black Lodge
    Δημοσιεύσεις
    5.155
    Likes / Thanks
    Τhnx για το review Σιρινα.
    H ταινία δυστυχώς δε μου άρεσε.Και λέω δυστυχώς γιατί η Κόπολα μου αρέσε πολύ.Οι αυτόχειρες παρθένοι είναι μια πολύ καλή ταινία.Το χαμένοι στη μετάφραση είναι η αγαπημένη μου ταινία του είδους της.Υπήρξε δημιουργός που παρά το οτι είναι κόρη του μεγάλου Φρανσις Φορντ,δεν πάτησε στη φημη του μπαμπά της αλλά δημιούργησε δικές της ταινίες με προσωπικό στυλ και άποψη.
    Και μετά ήρθε η συγκεκριμένη ταινία,οπου ναί, είχε ιδιαίτερο στυλ αλλά ένιωθα σε όλη τη διάρκεια της ταινίας να μου βγάζει κάτι το "δήθεν" και το εκνευριστικά επιτηδευμένο.Μια αμήχανη προσπάθεια να πάρει αποστάσεις απο το μέχρι τότε έργο της απο φόβο μην της πουν οτι τυποποιήθηκε.
    Ίσως αν ήμουν έφηβη κοπελίτσα να εκτιμούσα περισσότερο την ταινία ή τουλάχιστον να την έβλεπα για τα ρούχα και τα κοστούμια.
    Για να διαβάζετε comics σε μορφή cbr ή cbz κατεβάστε το CDisplay απο εδώ
     
     

  5. Thanks glikoula, elgalla, Zolla, bill667, sirina thanked for this post
  6. #4
    Banned
    Εγγραφή
    23-02-2010
    Δημοσιεύσεις
    826
    Likes / Thanks
    ^Δεν είσαι έφηβη κοπελίτσα;; :O Ότι δεν πάτησε στην φήμη του μπαμπά της είναι κάτι σχετικό, προφανώς είτε το ήθελε είτε όχι πάτησε , πόσο πάτησε είναι ένα άλλο θέμα. Υπάρχουν πολλοί (και πολύ πιο ταλαντούχοι) σκηνοθέτες που δεν είχαν ποτέ τα μέσα που είχε αυτή προφανώς απ'την αρχή της καριέρας της.

    Παρ'ολα αυτά Η Κόπολα πιστεύω πως έχει αρχίσει σιγά-σιγά να αφήνει το δικό της στίγμα στον νέο αμερικάνικο κινηματογράφο, μέσα σε ένα ανέμπνευστο, χλιαρό χόλιγουντ για'μενα είναι απ'τις ελάχιστες φωτεινές εξαιρέσεις. Το γεγονός πως είναι ταλαντούχα σκηνοθέτης φαίνεται σε όλες τις ταινίες της, και στην Αντουανέτα, η οποία μπορεί να μην είναι η καλύτερη της ταινία αλλά για'μενα είναι μια πολύ ιδιαίτερη ταινία, με στυλ, με χαρακτήρα, με χρώμα, πράγμα που σπανία βλέπουμε απ'το Χόλιγουντ.

    Arrigato gozaimasu για το review Sirina!

  7. Thanks sirina thanked for this post
  8. #5
    Newbie Το Avatar του/της Nomanda
    Εγγραφή
    16-05-2010
    Δημοσιεύσεις
    25
    Likes / Thanks
    Εμένα μου άρεσε πολύ. Πάνκ εκδοχή, ροκ. Τα φορέματα και η μουσική ηταν καταπληκτικά και το κέντρο βάρους της ταινίας. Και η Ντάνστ μια κουκλίτσα. Το σινέμα της Κόππολα έχει ενδιαφέρον. Αλλά δεν αρέσει σε όλους. Ευχαριστώ sirina για το review.
    Τελευταία επεξεργασία από τον/την Nomanda; 14 Ιανουαρίου 2011 στις 00:25

  9. Thanks sirina thanked for this post
  10. #6
    TV Guru! Το Avatar του/της solonlakis
    Εγγραφή
    22-10-2007
    Δημοσιεύσεις
    1.662
    Likes / Thanks
    Η ταινία αυτή ήταν μια ευχάριστη έκπληξη για μένα. Την είδα μόλις βγήκε και μου άρεσε πολύ.
    Κατ αρχήν να πω ότι δεν είμαι fan της Κόπολα και το «Χαμένοι στη Μετάφραση» τη θεωρώ την ποιο υπερεκτιμημένη ταινία της δεκαετίας. Μπορεί να είχε καλές προθέσεις αλλά το να παρουσιάζεις έναν ολόκληρο πολιτισμό και την νοοτροπία ενός λαού σαν καρικατούρα για να τονίσεις την κεντρική σου ιδέα είναι στην καλύτερη περίπτωση κακόγουστη αμερικανιά, στην χειρότερη προσβολή στον Ιαπωνικό λαό.
    Στην ταινία μας τώρα.
    Η πρώτη ευχάριστη έκπληξη ήταν η τολμηρή μουσική επένδυση που έδωσε μια αίσθηση μεταμοντέρνου στην ταινία και ταυτόχρονα σε προειδοποιούσε για την αντισυμβατική οπτική γωνία που θα ακολουθούσε η σκηνοθέτης.
    Τα εξαιρετικά κουστούμια και τα μεγαλοπρεπή σκηνικά δεν με εξέπληξαν γιατί είναι κάτι που το περιμένεις σε τέτοιες παραγωγές.
    Η δεύτερη μεγάλη έκπληξη ήταν η Κίρστεν Ντανστ της οποίας η ερμηνεία ήταν αν μη τι άλλο αριστουργηματική. Πότε παιδί, πότε ναζιάρα ερωτευμένη, πότε θλιμμένη μητέρα η πρωταγωνίστρια κατάφερε να προσδώσει ανθρώπινη διάσταση σε ένα ιστορικό πρόσωπο φορτωμένο από τις προκαταλήψεις των ιστορικών και των προπαγανδιστών της Γαλλικής Επανάστασης. Αυτό δεν είναι καθόλου εύκολο. Πολλοί άλλοι ηθοποιοί και σκηνοθέτες έχουν αποτύχει σε τέτοιου είδους προκλήσεις.
    Σε αυτό αξίζουν συγχαρητήρια και στην Κόπολα γιατί κατάφερε να διαποτίσει ολόκληρη την ταινία με την προσωπικότητα της Μαρίας Αντουανέτας αντί να υποκύψει στο βαρύ ιστορικό ντεκόρ της ταινίας.
    Η τρίτη έκπληξη ήταν η εις βάθος έρευνα για την προσωπικότητα τη Μαρίας Αντουανέτας που έφερε στο φως στοιχεία για τη ζωή της που δεν ήτανε γνωστά ακόμα και σε λάτρεις της ιστορίας όπως εγώ. Ναι ήξερα αρκετά πράγματα για τη ζωή της και ότι δεν είπε ποτέ την ηλιθιότητα με το παντεσπάνι που της αποδίδουν αλλά δεν είχα ιδέα για το προσωπικό της δράμα με τον ανέραστο και ηλίθιο σύζυγό της που δεν την άγγιζε χρόνια ολόκληρα!!!
    Όταν μια χολιγουντιανή παραγωγή καθιστά γνωστά σε ένα ευρύτερο κοινό σπάνια ιστορικά στοιχεία σαφώς και γίνεται πολύ ποιο ενδιαφέρουσα.
    Τέλος, αντίθετα με ότι περίμεναν όλοι η ταινία τελειώνει χωρίς να προβάλλεται το τραγικό τέλος της Μαρίας Αντουανέτας. Η συγκεκριμένη επιλογή αν και νομίζω πως ξάφνιασε αρκετούς (εμένα τουλάχιστον πολύ) ήταν και η σωστή αν καθίσει κάποιος και το καλοσκεφτεί. Η τραγική σκηνή της καρατόμησης όσο ουδέτερα κι αν γυριζόταν θα ήταν τόσο συναισθηματικά φορτισμένη που θα ακύρωνε όλο το ανάλαφρο κλίμα της ταινίας και σαν τελευταία εντύπωση θα κατέστρεφε εντελώς την ισορροπία της.
    Η συγκεκριμένη μάλιστα επιλογή με έκανε να σεβαστώ για πρώτη φορά την Κόπολα. Το να γυρίσεις μια βιογραφία και να αγνοήσεις το ποιο γνωστό στο κοινό κομμάτι της επειδή δεν εξυπηρετεί το όραμά σου για το έργο σημαίνει ότι η σκηνοθέτης έχει απόλυτη επίγνωση του τι ακριβώς θέλει να περάσει στον θεατή. Για αυτό πιστεύω πως όταν κάποια στιγμή ωριμάσει η Κόπολα θα γυρίσει αριστουργήματα.
    Sorry για την πολυλογία!!!

  11. Thanks Nomanda thanked for this post
  12. #7
    TV Guru! Το Avatar του/της kKKK
    Εγγραφή
    05-09-2007
    Τοποθεσία
    Black Lodge
    Δημοσιεύσεις
    5.155
    Likes / Thanks
    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από τον/την Kircheis Εμφάνιση Δημοσίευσης
    ^Δεν είσαι έφηβη κοπελίτσα;;
    Βρε είμαι απλά προσπαθώ να περάσω άλλο προφίλ γιατί είναι και η μαμα μου γραμμένη στο φόρουμ και δε θέλω να ξέρει ποιά είμαι.


    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από τον/την Kircheis Εμφάνιση Δημοσίευσης
    O Ότι δεν πάτησε στην φήμη του μπαμπά της είναι κάτι σχετικό, προφανώς είτε το ήθελε είτε όχι πάτησε , πόσο πάτησε είναι ένα άλλο θέμα. Υπάρχουν πολλοί (και πολύ πιο ταλαντούχοι) σκηνοθέτες που δεν είχαν ποτέ τα μέσα που είχε αυτή προφανώς απ'την αρχή της καριέρας της.
    Δεκτό.Απλά σε αντίθεση με αρκετούς γόνους δημιουργών δεν επιχείρησε να παίξει μπάλα στο γήπεδο του πατέρα της για να νιώσει ασφαλής.


    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από τον/την Kircheis Εμφάνιση Δημοσίευσης
    Παρ'ολα αυτά Η Κόπολα πιστεύω πως έχει αρχίσει σιγά-σιγά να αφήνει το δικό της στίγμα στον νέο αμερικάνικο κινηματογράφο, μέσα σε ένα ανέμπνευστο, χλιαρό χόλιγουντ για'μενα είναι απ'τις ελάχιστες φωτεινές εξαιρέσεις. Το γεγονός πως είναι ταλαντούχα σκηνοθέτης φαίνεται σε όλες τις ταινίες της, και στην Αντουανέτα, η οποία μπορεί να μην είναι η καλύτερη της ταινία αλλά για'μενα είναι μια πολύ ιδιαίτερη ταινία, με στυλ, με χαρακτήρα, με χρώμα, πράγμα που σπανία βλέπουμε απ'το Χόλιγουντ.

    Ούτε σ'αυτά διαφωνώ.Απλά πιστεύω οτι έκανε τόση προσπάθεια στο να κάνει την ταινία ιδιαίτερη και στυλάτη που δεν έβαλε ψυχή μέσα.Σε αντίθεση με τις υπόλοιπες ταινίες της Κόπολα που ξεχείλιζαν απο συναίσθημα,αυτή ήταν τίγκα στο στύλ ,τα φρουφρού και τα χρώματα.
    Για να διαβάζετε comics σε μορφή cbr ή cbz κατεβάστε το CDisplay απο εδώ
     
     

  13. Thanks Kircheis thanked for this post
  14. #8
    TV Guru! Το Avatar του/της smile88
    Εγγραφή
    06-09-2006
    Τοποθεσία
    Θεσσαλονικη
    Δημοσιεύσεις
    13.433
    Likes / Thanks
    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από τον/την solonlakis Εμφάνιση Δημοσίευσης
    Τέλος, αντίθετα με ότι περίμεναν όλοι η ταινία τελειώνει χωρίς να προβάλλεται το τραγικό τέλος της Μαρίας Αντουανέτας. Η συγκεκριμένη επιλογή αν και νομίζω πως ξάφνιασε αρκετούς (εμένα τουλάχιστον πολύ) ήταν και η σωστή αν καθίσει κάποιος και το καλοσκεφτεί. Η τραγική σκηνή της καρατόμησης όσο ουδέτερα κι αν γυριζόταν θα ήταν τόσο συναισθηματικά φορτισμένη που θα ακύρωνε όλο το ανάλαφρο κλίμα της ταινίας και σαν τελευταία εντύπωση θα κατέστρεφε εντελώς την ισορροπία της.
    Αυτο ακριβως δε μου αρεσε απο την ταινια, ενοχληθηκα πολυ που τελειωσε με αυτον τον τροπο, απλα να φευγει απο το παλατι...
    Στην τελικη, επρεπε να την εχει αυτη τη σκηνη, γιατι οπως τελειωσε, αναρωτιεσαι για ποιον λογο την ειδες την ταινια τελικα; Για να δεις ολα αυτα τα φορεματα/παπουτσια κτλ, που κακως ή καλως, ειχαν μεγαλυτερο μερος κι απο το προσωπικο δραμα της Μαριας Αντουανετας;!

     
     

  15. Thanks solonlakis thanked for this post
  16. #9
    TV Guru! Το Avatar του/της solonlakis
    Εγγραφή
    22-10-2007
    Δημοσιεύσεις
    1.662
    Likes / Thanks
    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από τον/την smile88 Εμφάνιση Δημοσίευσης
    Αυτο ακριβως δε μου αρεσε απο την ταινια, ενοχληθηκα πολυ που τελειωσε με αυτον τον τροπο, απλα να φευγει απο το παλατι...
    Στην τελικη, επρεπε να την εχει αυτη τη σκηνη, γιατι οπως τελειωσε, αναρωτιεσαι για ποιον λογο την ειδες την ταινια τελικα; Για να δεις ολα αυτα τα φορεματα/παπουτσια κτλ, που κακως ή καλως, ειχαν μεγαλυτερο μερος κι απο το προσωπικο δραμα της Μαριας Αντουανετας;!
    Γιατί απλά αν υπήρχε η συγκεκριμένη σκηνή στο τέλος δεν θα θυμόσουνα τίποτα από όλη την υπόλοιπη ταινία. Ήταν αδύνατον να γίνει διαφορετικά λόγο της τραγικότητας μιας τέτοιας σκηνής. Η σκηνοθέτης ήθελε να μας δήξει πως έζησε η Μαρία Αντουανέτα κι όχι πως πέθανε. Και τελικά εσύ γιατί πήγες να δεις την ταινία; Για να δεις την καρμανιόλα;
    Ωστόσο σε καταλαβαίνω. Γιατί και η δική μου αντίδραση αρχικά ήταν η ίδια.
    Αλλά σκέψου το λίγο. Πως θυμάσαι τώρα τον χαρακτήρα της Μαρίας Αντουανέτας στην συγκεκριμένη ταινία; Θα ήταν δυνατόν να την θυμάσαι με τον ίδιο τρόπο αν υπήρχε στο τέλος η τραγική σκηνή της καρατόμησης;
    Για αυτό λέω ότι η Κόπολα είναι άξια επαίνου για τη συγκεκριμένη της επιλογή. Ήταν πολύ τολμηρό να κόψει αυτή τη σκηνή αλλά το έκανε προκειμένου να μας περάσει τη δική της οπτική γωνία για την Μαρία Αντουανέτα. Είναι σαφώς μια ιμπρεσιονιστική επιλογή.
    Στην ουσία η Κόπολα αφαιρεί ένα μέρος της πραγματικότητας για να μπορέσει να αποκαλύψει το κομμάτι που έως τώρα ήταν κρυμμένο κάτω από το βαρύ ιστορικό μανδύα που σκεπάζει τη μορφή της Μαρίας Αντουανέτας.

    Spoiler

  17. #10
    TV Guru! Το Avatar του/της smile88
    Εγγραφή
    06-09-2006
    Τοποθεσία
    Θεσσαλονικη
    Δημοσιεύσεις
    13.433
    Likes / Thanks
    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από τον/την solonlakis Εμφάνιση Δημοσίευσης
    Γιατί απλά αν υπήρχε η συγκεκριμένη σκηνή στο τέλος δεν θα θυμόσουνα τίποτα από όλη την υπόλοιπη ταινία. Ήταν αδύνατον να γίνει διαφορετικά λόγο της τραγικότητας μιας τέτοιας σκηνής. Η σκηνοθέτης ήθελε να μας δήξει πως έζησε η Μαρία Αντουανέτα κι όχι πως πέθανε. Και τελικά εσύ γιατί πήγες να δεις την ταινία; Για να δεις την καρμανιόλα;
    Ωστόσο σε καταλαβαίνω. Γιατί και η δική μου αντίδραση αρχικά ήταν η ίδια.
    Αλλά σκέψου το λίγο. Πως θυμάσαι τώρα τον χαρακτήρα της Μαρίας Αντουανέτας στην συγκεκριμένη ταινία; Θα ήταν δυνατόν να την θυμάσαι με τον ίδιο τρόπο αν υπήρχε στο τέλος η τραγική σκηνή της καρατόμησης;
    Για αυτό λέω ότι η Κόπολα είναι άξια επαίνου για τη συγκεκριμένη της επιλογή. Ήταν πολύ τολμηρό να κόψει αυτή τη σκηνή αλλά το έκανε προκειμένου να μας περάσει τη δική της οπτική γωνία για την Μαρία Αντουανέτα. Είναι σαφώς μια ιμπρεσιονιστική επιλογή.
    Στην ουσία η Κόπολα αφαιρεί ένα μέρος της πραγματικότητας για να μπορέσει να αποκαλύψει το κομμάτι που έως τώρα ήταν κρυμμένο κάτω από το βαρύ ιστορικό μανδύα που σκεπάζει τη μορφή της Μαρίας Αντουανέτας.

    Spoiler
    Παει καιρος που την ειδα την ταινια και δε θυμαμαι απο που εμαθα το τραγικο τελος της Μαριας Αντουανετας (αν το ειχε ως επηξηγηση στο τελος της ταινιας ή το εμαθα απο καπου αλλου), αλλα οπως και να εχει, το ειπα πιο πανω, το τελος μου φανηκε καπως, ειδικα γιατι αλλα περιμενα να δω κι αλλα ειδα τελικα (γι' αυτο εβαλα να δω τη συγκεκριμενη ταινια, μου αρεσουν πολυ οι ταινιες εποχης, ειδικα οταν εμπλεκονται και τα πολιτικα, ολο και κατι θα μαθεις, αλλα ως κοπελα, δε χαλαστηκα και τοσο με τα φρου φρου!) κι οταν εμαθα πως τελειωσε η ζωη της (προσπαθω να θυμηθω απο που το εμαθα, γμτ), απλα ειπα ενα "να, τι ελειπε απο αυτη την ταινια"...
    Οπως και να εχει, νομιζω οτι θα ηταν πιο ρεαλιστικη η ταινια, πιο κοντα στην πραγματικοτητα, αν ειχε και το τραγικο της τελος, και ξαναγυρναμε στην αρχικη μου ερωτηση, γιατι ειδαμε τελικα αυτη την ταινια;
    Βεβαια, αποψεις ειναι αυτες, αλλα εγω προσπαθω πραγματικα να κατανοησω την ελλειψη της συγκεκριμενης σκηνης...

     
     

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Δικαιώματα Δημοσίευσης

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε απαντήσεις
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε επισυναπτόμενα αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
  • Ο BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο Κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Ο Κώδικας [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Ο Κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
join us
style
switch to fluid
vBulletin & Site Copyright