Η 66η απονομή των θεατρικών βραβείων Tony, πραγματοποιήθηκε πριν μερικές μέρες στο Beacon Theatre με παρουσιαστή και πάλι τον Neil Patrick Harris και αφορούσε τις παραστάσεις στην καρδιά της θεατρικής σκηνής του Broadway. Oι διάσημοι θεατρικοί αστέρες πολλοί που εμφανίστηκαν επί σκηνής, επιβραβεύοντας τους συναδέλφους τους για την χρονιά που πέρασε. Η μιούζικαλ διασκευή του κινηματογραφικού "Once" (που κέρδισε οscar τραγουδιού το 2008 ) έφυγε με τα περισσότερα βραβεία, (8 τον αριθμό) συμπεριλαμβανομένου του Best Musical, Best Actor (Steve Kazee) και Best Director (John Tiffany).
Το "Clybourne Park" κέρδισε το Tony για το καλύτερο νέο έργο, ενώ οι κινηματογραφικοί αστέρες του Θανάτου του Εμποράκου, Philip Seymour Hoffman και Andrew Garfield έχασαν. Όπως και οι γνωστότεροι στο ευρύ κοινό Frank Langella και Cynthia Nixon, αλλά από το τηλεοπτικό "Who’s the Boss" του ’80 η Judith Light κέρδισε! Ενώ ο αγαπημένος κινηματογραφικός και θεατρικός σκηνοθέτης Mike Nichols κέρδισε για το Θάνατο του Εμποράκου στην σκηνοθεσία!
Once: A New Musical - Montage
O Θάνατος του Εμποράκου (2012) "Death of a Salesman" - TV Commercial
Οι Νικητές ανά κατηγορία.
Best Musical
Once
Best Play
Clybourne Park
Best Revival of a Musical
Porgy and Bess
Best Revival of a Play
Death of a Salesman
Best Performance by an Actress in a Leading Role in a Musical
Audra McDonald, Porgy and Bess
Best Performance by an Actor in a Leading Role in a Musical
Steve Kazee, Once
Best Performance by an Actress in a Leading Role in a Play
Nina Arianda, Venus in Fur
Best Performance by an Actor in a Leading Role in a Play
James Corden, One Man, Two Guvnors
Best Performance by an Actress in a Featured Role in a Musical
Judy Kaye, Nice Work If You Can Get It
Best Performance by an Actor in a Featured Role in a Musical
Michael McGrath, Nice Work If You Can Get It
Best Performance by an Actress in a Featured Role in a Play
Judith Light, Other Desert Cities
Best Performance by an Actor in a Featured Role in a Play
Christian Borle, Peter and the Starcatcher
Best Direction of a Musical
John Tiffany, Once
Best Direction of a Play
Mike Nichols, Death of a Salesman
Best Score
Alan Menken and Jack Feldman, Newsies
Best Book
Enda Walsh, Once
Best Choreography
Christopher Gattelli, Newsies
Best Scenic Design of a Musical
Bob Crowley, Once
Best Scenic Design of a Play
Donyale Werle, Peter and the Starcatcher
Best Costume Design of a Musical
Gregg Barnes, Follies
Best Costume Design of a Play
Paloma Young, Peter and the Starcatcher
Best Lighting Design of a Musical
Natasha Katz, Once
Best Lighting Design of a Play
Jeff Croiter, Peter and the Starcatcher
Best Sound Design of a Musical
Clive Goodwin, Once
Best Sound Design of a Play
Darron L West, Peter and the Starcatcher
Eχω δει το κινηματογραφικό θάνατο του εμποράκου με τον Ντάστιν Χόφμαν και μου άρεσε πάρα πόλυ σαν έργο. Φανταζομαι μιλάμε για το ίδιο εργο στο θέατρο. Το οnce οπως το ειδα θα μου άρεσε σαν έργο. Ευχαριστώ adove, για την παρουσίαση.
Eχω δει το κινηματογραφικό θάνατο του εμποράκου με τον Ντάστιν Χόφμαν και μου άρεσε πάρα πόλυ σαν έργο. Φανταζομαι μιλάμε για το ίδιο εργο στο θέατρο.
Ναι για το ίδιο έργο μιλάμε που προϋπήρχε της τηλεταινίας με τους Dustin Hoffman και John Malkovich (για την τηλεοραση γυριστηκε) του 1985!
"Ο Θάνατος του Εμποράκου" είναι θεατρικό του 1949! Σπουδαίο και (αγαπημένο μου) κλασικό αμερικάνικο θεατρικό του Α. Miller. Έχει μεταφερθεί πολλές φορές παγκοσμίως στο θέατρο! Η τηλεταινία του 1985, κέρδισε 3 Emmy σε 10 υποψηφιότητες και 1 Χρυσή Σφαίρα σε 4 υποψηφιότητες!
Death of Salesman (1985)
Hoffman / Malkovich great Emmy Winning scene!
Άρχισε να με ενδιαφέρει τελευταία το θέατρο, μιας και πολλοί κινηματογραφικοί σκηνοθέτες από εκεί προέρχονται.. πχ ο mcdonagh το παλικάρι που έκανε το in bruges και φέτος βγάζει και το 7 psychopaths(με Φάρελ ξανά και Harellson)... ήταν 4 φορές υποψήφιος για Tony.
Το πρόβλημα είναι βέβαια πως σε αντίθεση με τον κινηματογράφο που έχει παγκοσμιοποιηθεί... και μπορείς πχ να βρεις από την Ελλάδα ταινίες underground σκηνοθετών της Ιαπωνίας.... το θέατρο συνεχίζει να αποτελεί σχετικά κλειστό club.
Νομιζω ομως οτι ετσι εκπεμπει ενα κυρος το οποιο αποτελει κατα καποιον τροπο μια αφταστη ποιοτητα(για τον κινηματογραφο).Εχοντας παρακολουθησει απειρα roundtables ηθοποιων παντα αναφερονται σε προσωπα του θεατρου(Mark Rylance κυριως κλπ) ως αυθεντιες και δασκαλους,πραγμα που ακουγεται λιγο περιεργο στο ευρυ κοινο μιας και δεν τους εχουν ακουσει η δεν εχουνε βραβευτει με τα κυρια βραβεια του κινηματογραφου/τηλεορασης...Προσωπικα χαιρομαι που υπαρχει αυτη η μυστηριωδης κατα καποιον τροπο αυρα του θεατρου που χρησιμοποιειται απο πολλους ως παραδειγμα ''ποιοτητας'' κλπ,αλλα ναι αυτο με το κλειστο κλαμπ που λες ειναι ενα θεμα,ειδικα για εμας που ειμαστε μακρια και δεν εχουμε την ευκαιρια να το δουμε απο κοντα...Για Αγγλους/Αμερικανους κλπ μαλλον μερακι και διαθεση θα θελει για να το παρακολουθησουν