Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Αποτελέσματα 1 έως 10 από 11

Θέμα: The Great Gatsby (2013)

  1. #1
    Αρθρογράφος Το Avatar του/της Chiras365
    Εγγραφή
    04-10-2011
    Δημοσιεύσεις
    2.998
    Likes / Thanks

    The Great Gatsby (2013)

    The Great Gatsby
    (2013)





    Σκηνοθεσία: Baz Luhrmann / Σενάριο: Baz Luhrmann, Craig Pearce βασισμένο στο κλασσικό βιβλίο του Scott Fitzgerald

    Πρωταγωνιστούν: Leo DiCaprio, Tobey Maguire, Carey Mulligan, Joel Edgerton, Isla Fisher, Elizabeth Debicki, Jason Clarke, Adelaide Clemens, Amitabh Bachchan

    Παραγωγοί: Baz Luhrmann, Douglas Wick, Lucy Fisher, Catherine Martin, Catherine Knapman

    Μουσική: Craig Armstrong / Διεύθυνση Φωτογραφίας: Simon Duggan / Μοντάζ: Matt Villa, Jason Ballantine, Jonathan Redmond

    Distributed by Warner Bros. Pictures

    Πρεμιέρα: 16 Μαίου 2013



    Υπόθεση:
    Διασκευή του κλασσικού βιβλίου του Scott Fitzgerald, όπου ο Nick Carraway δελεάζεται από την ζωή και τα πλούτη του γείτονα του Jay Gatsby. Σύντομα, ο Nick θα βρεθεί στην θέση να γνωρίσει την πραγματικά υπόσταση του χαρακτήρα του Gatsby όπου εκεί τον περιμένει η τρέλα, η παράνοια και η τραγωδία.





    Το βιβλίο του Scott Fitzgerald αποτελεί ένα από τα πολύ σημαντικά μυθιστορήματα του 20ού αιώνα και μέχρι σήμερα η προσπάθεια κινηματογραφικής αναδόμησης της εποχής που λογίζεται δεν έχει στεφθεί με απόλυτη επιτυχία. Σύμφωνα με την προσωπική μου άποψη, μορφολογικά, το κείμενο του Fitzgerald είναι αριστουργηματικό και χαρακτηρίζεται από εξαιρετικό λεξιλόγιο και φρασεολογία παρά από μία εμπλουτισμένη και πολυεπίπεδη πλοκή. Η απόπειρα κάθε σεναριογράφου και σκηνοθέτη που επωμίζεται την εργασία διασκευής και σκηνοθετικής αναπαράστασης του υλικού είναι μάλλον κάτι το δύσκολο μιας και η μεταχείριση των δραματουργικών στοιχείων με την πιστότητα στο γράμμα του βιβλίου είναι κάτι που μπορεί να μεταβεί σε αδυναμία.

    Ο Αυστραλός Baz Luhrmann, δημιουργός του μοναδικού Moulin Rouge! το 2001, δείχνει από την αρχή την σαφή προσέγγιση που επέλεξε. Όντας φανερά διαβασμένος για το υλικό, υποθέτοντας πως ξεφύλλισε όλες τις σελίδες του βιβλίου εξονυχιστικά, παραμένει απόλυτα πιστός στο γράμμα, αφήνοντας αντιθέτως εντελώς στην άκρη την ιδιοσυγκρασία του βιβλίου και την τζαζ ατμόσφαιρα της εποχής. Η επιλογή αυτή κρίνεται από μεριάς μου γενναία γιατί όλα αυτά τα χρόνια ήθελα από έναν σκηνοθέτη να προσδώσει την δική του χροιά στο συγκεκριμένο έργο. Σε πρακτικό επίπεδο όμως, οι λίγες και άστοχες σεναριακές αποκλίσεις που επήλθαν από αδικαιολόγητες επιλογές, το σχηματικό αντίκτυπο των χαρακτήρων που τους άφηναν θαμμένους κάτω από την καλλιτεχνική διεύθυνση αλλά και το παραφουσκωμένο πλάνο του δημιουργού αποτέλεσαν τους κραυγαλέους λόγους για το μέτριο συνολικό αποτέλεσμα, μια μεταφορά που παραμένει σχετική με το αρχικό υλικό μόνο με το γράμμα και την υπόθεση.





    Σε καμία περίπτωση δεν προσπαθώ να επωμιστώ τις δογματικές και εκβιαστικές απόψεις του να έχει διαβάσει κάποιος απαραίτητα το εκάστοτε βιβλίο έτσι ώστε να μπορεί να παρακολουθήσει την ταινία. Δεν είμαι αυτής της άποψης και ούτε με εκφράζει, όσο περίεργο και να μου φαίνεται πως υπάρχουν πολύ άνθρωποι που δεν έχουν διαβάσει το βιβλίο του Fitzgerald. Αυτό που κρίνω ως θεατής είναι η βαρύτητα της άποψης και της αισθητικής του δημιουργού που μεταφέρει κινηματογραφικά ένα κομμάτι χαρτιού. Ο Baz Luhrmann γνωρίζει πώς να διασκεδάζει τον θεατή σε κάθε του ταινία και σίγουρα στον τομέα αυτό, ο Μεγάλος Γκάτσμπι δεν υστερεί. Μεγαλεπήβολα σκηνικά, ένα τεράστιο πλατό που γεμίζει από τις τεχνολογικές δυνατότητες του σήμερα και προσπαθεί να επικοινωνήσει με το παρελθόν, τρομακτική πολυμορφία χρωμάτων που εμπλουτίζουν τον καμβά και ασταμάτητη κίνηση της κάμερας που ορίζει τον ρυθμό και την ταυτότητα της ταινίας. Όλα αυτά, σε συνδυασμό με τα εκπληκτικά κοστούμια της Catherine Martin, συζύγου του Lurhmann, δημιουργούν μια φουσκωμένη ελευθερία δομής και υλικού που θέτει αυτόματα το σετ για την προεργασία των ίδιων των ηθοποιών. Όσο ευχάριστη και εύρυθμη είναι η ατμόσφαιρα που απορρέει, οι ηθοποιοί χρειάστηκε να προσαρμοστούν σε όλο το γεμάτο μουσικό και χρωματικό πλαίσιο, τόσο όσο να μου δείξουν πως άφησαν στην άκρη την προσωπική τους προσπάθεια εύρεσης των χαρακτήρων, χαρακτήρων που στο γραπτό αρχικό κείμενο κουβαλάνε τεράστιο βάρος και αντικατοπτρίζουν μυθικές ποιότητες και πεποιθήσεις. Συμπερασματικά, η ανισορροπία αυτή μεταφράζεται σε έναν επιφανειακό καμβά που το μόνο που έχει να επιδείξει είναι το φαίνεσθαι.





    Πόσο αρνητικό είναι αυτό όμως στο συγκεκριμένο έργο εάν το κρίνεις απόλυτα ως κινηματογραφικό υλικό? Το φαίνεσθαι του Μεγάλου Γκάτσμπι μπορεί να αποτελέσει από μόνο του ως ένα σεβαστότατο επιχείρημα πως η ταινία είναι καλή. Καθ’όλη την διάρκεια του έργου, με μερικές ελάχιστες εξαιρέσεις, τα πλάνα και η κάμερα κινούνται, ο ρυθμός βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα και η νεωτεριστική μορφή της δεκαετίας του ’20, λίγο πριν το Μεγάλο Κραχ μαρτυρεί την πραγματική όψη εκείνης της εποχής, με τον οπορτουνισμό, το ασταμάτητο κυνήγι του Αμερικάνικου ονείρου και την ανηθικότητα να βρίσκονται σε πρώτο πλάνο. Συνάμα δηλαδή, η εποχή που αναπαριστάται φαντάζει σχετική στο σήμερα. Η περίεργη ως πρώτο άκουσμα επιλογή μουσικών κομματιών από τον Luhrmann, με καλλιτέχνες όπως τους Lana Del Rey, Beyonce, Jay Z, Florence and the Machine και πολλούς άλλους εκπληρώνει ξεκάθαρα τις ανάγκες του μεγαλεπήβολου και παραφουσκωμένου οράματος του δημιουργού, λειτουργούν υποβοηθητικά στην εκμοντερνοποίηση του υλικού και εν τέλει κρίνεται αισθητικά αρμοστή και πετυχημένη. Η καλλιτεχνική διεύθυνση κάνει αρκετά καλή δουλειά, ηχηρή ως τεχνολογικό επίτευγμα μιας και τα σκηνικά γυρίστηκαν σε 3D στην Αυστραλία και όχι στην Νέα Υόρκη λόγω της φορολογίας κι έτσι η αίσθηση ότι ταξιδεύεις σε μια τεχνητή Νέα Υόρκη φαντάζει πολύ δυνατή αλλά όχι αρνητική ή αισθητικά επιθετική. Αυτό που κλέβει την παράσταση είναι η δουλειά της συζύγου του Luhrmann, Catherine Martin με τα πανέμορφα και στρωτά κουστούμια όπου και πιστεύω πως αποτελεί πολύ δυνατό υποψήφιο για τα επερχόμενα Oscar.



    Στο ερμηνευτικό πλαίσιο, όπως προανέφερα, είναι φανερή η προσαρμογή των ηθοποιών στο τοπίο και δεδομένου των συνθηκών η δουλειά τους κρίνεται πολύ θετική. Ο Leo DiCaprio σε έναν από τους πλέον πολύπλοκους ρόλους της καριέρας του δεν έχει ως σύμμαχο όλα τα σκηνικά δίπλα του αλλά καταφέρνει και επιδρά, αφήνοντας στην οθόνη τον αθεράπευτο ρομαντισμό του Gatsbi επιτυχώς και ωθώντας τον θεατή να αναζητήσει τον προσωπικό Gatsbi μέσα του. Ο Tobey Maguire στον ρόλο του αφηγητή Nick Carraway είναι άψογος και ταιριάζει γάντι στον ρόλο και την φαντασιακή μορφή που μπορεί να είχε κάποιος για αυτόν. Εναντίον του επιδρούν οι άτοπες σεναριακές αποκλίσεις του Luhrman με τον συνεργάτη του Craig Pearce αλλά μόνο στην μορφή του ρόλου του και διάφορων αιτιολογιών και όχι στο ερμηνευτικό κομμάτι. Η επιλογή της Carrey Mulligan στον ρόλο της Daisy με κάνει να νιώθω ικανοποιητικά μιας και όποια ηθοποιό έβλεπα να επωμίζεται τον ρόλο μετά την προσέγγιση της Mia Farrow θα ήμουν ευχαριστημένος. Όντως, παρ’όλο που για κάποιον λόγο δεν μου φάνηκε πως ήταν το ιδανικότερο πρόσωπο, αποδείχτηκε πως η νεαρή Βρετανίδα ηθοποιός είναι υποκριτικά άψογη, με τις όποιες κατευθύνσεις πήρε. Ο εξαιρετικός Joel Edgerton παρέδωσε σε στιγμές την καλύτερη ερμηνεία της ταινίας και μερικές σκηνές είναι θριαμβευτικές όσον αφορά την τεχνική του και το πώς γέμιζε τις γωνίες του χαρακτήρα του. Σε δεύτερους ρόλους όλοι κρίνονται επιτυχείς και συνετέλεσαν από την μεριά τους στο δυνατό ensemble καστ που είναι και από τα δυνατότερα χαρακτηριστικά της ταινίας.

    Ένα απόλυτο συμπέρασμα ή μια αλήθεια δεν μπορεί να εκφραστεί από μία μεμονωμένη άποψη και γραφή και σίγουρα το συγκεκριμένο παράδειγμα του Μεγάλου Γκάτσμπι θα το αποδείξει, μιας και οι απόψεις διίστανται και θα διίστανται επ’άπειρον. Παρακολουθώντας τον επικό χρωματικό καμβά, τον ρυθμό, τα κοστούμια και τις ερμηνείες η αισθητική μου γοητεύτηκε. Δυστυχώς, αυτό το κομμάτι ήταν το μόνο που κατάφερε να με ικανοποιήσει και προσωπικά, αναλογιζόμενος την προσμονή μου για αυτήν την ταινία, δεν μου αρκεί και φτάνει σε καμία των περιπτώσεων.



    Trailer

    Τελευταία επεξεργασία από τον/την civil78; 3 Αυγούστου 2013 στις 08:37

  2. #2
    Αρθρογράφος Το Avatar του/της Above
    Εγγραφή
    21-04-2008
    Δημοσιεύσεις
    7.311
    Likes / Thanks
    Με το Great Gatsby έχω περίεργους συναισθηματικούς κινηματογραφικούς δεσμούς και αναφέρομαι στην πρώτη ταινία του 1974 του Jack Clayton που έχει συνδεθεί βαθιά μέσα μου με το όνομα της αείμνηστης Θεώνης Βαχλιώτη – Ολντριντζ που υπέγραψε τα κοστούμια της πρώτης ταινίας και πηρέ και Oscar! Δεν υπάρχει λόγος να πω περισσότερα για την Θεώνη -της οφείλω τα μέγιστα, μαζί με έναν άλλον άνθρωπο- και θα την ευχαριστώ πάντα που μου έμαθε την διαφορά του να βλέπεις σινεμά όχι από την μεριά των κριτικών… αλλά από την μεριά των ανθρώπων που κάνουν το σινεμά! Που είναι και η σημαντικότερη! Για αυτό αγαπώ την Ακαδημία και τα Oscar! Και αν έμαθα ο,τι έμαθα-και δεν θα σταματήσω- το έκανα πάντα και θα το κάνω από την μεριά των δημιουργών!

    Ο Gatsby του Luhrmann τώρα, είναι γοητευτικός κινηματόγραφος! Είναι βιτρίνα που θαμπώνει τα μάτια! Είναι ένα φλύαρο κομψοτέχνημα, σκόπιμα πασπαλισμένο με χλιδή, πλούτο και μπόλικη ματαιοδοξία! Αλλά και μια κενότητα! Σκόπιμη και αυτή! Γιατί τέτοια ταινία ήθελε να φτιάξει ο δημιουργός και τέτοιον κόσμο ήθελε να παρουσιάσει! Δεν του ξέφυγε… αλλά το γέμισε με χρυσόσκονη όση ήθελε για να θαμπώσει! Ως επιφάνεια και θέαμα υπερνικά όλες τις υπόλοιπες αδυναμίες της αφού έχει επίσης διαχειριστεί με κομψότητα και λάμψη και τους ηθοποιούς. Λαμπερούς και όμορφους τους έχει! Ο Di Caprio λάμπει! Ως φάτσα και στυλ, όχι ως ρόλος! Αλλά και πάλι φανταχτερός είναι και εντος ρόλου/βιτρίνα. Και η Mulligan έχει μια έμφυτη φωτογένεια και ομορφιά που υπερτονίζεται! Τα δε κοστούμια τώρα… παναγία μου! Τα δε σκηνικά… θεός φυλάξει! Τι πράγμα και αυτό! Τι γραμμές, τι στυλ, τι υφάσματα, τι χώροι και αντικείμενα! Αναπαριστούν και αναδύουν προσωπικότητες, θέσεις, ρόλους και εποχές! Καλλιτεχνικά η ταινία είναι θρίαμβος! Εννοείται ότι είναι υποψήφια για Oscar σε σκηνικά/ κοστούμια! Ως περιεχόμενο είναι kinder χωρίς την έκπληξη!

    Αλλά… ξέρετε κάτι; O Gatsby ένας χλιδάτος τυχοδιώκτης ήταν. Μια μάσκα λαμπερή! Ε, το ίδιο και η ψύχη του! Και η ταινία είναι η ψύχη του Gatsby, κατά τον Luhrmann πάντα, που εκθέτει την ψύχη του και τον κόσμο του ως εικόνες στο πανί!



    "Και σε αυτό το πλάνο, να εδώ σου έλεγα, είχε γίνει αυτό my dear και έτσι το είχα φτιάξει εγώ και ο Rob ήταν παράξενος και η Mia ατάλαντη!"

    Theoni V. Aldredge
    (1922-2011)


    Εξαιρετικό το review σου Chiras365! Εξαιρετικό με όλη την σημασία της λέξης!

  3. #3
    TV Guru! Το Avatar του/της Reben
    Εγγραφή
    24-04-2008
    Τοποθεσία
    Winterfell
    Δημοσιεύσεις
    2.162
    Likes / Thanks
    Υπέροχη, πληρέστατη, χορταστική παρουσίαση! Εξαιρετική δουλειά, έχεις μελετήσει εις βάθος το έργο και φαίνεται σε κάθε σου πρόταση. Μπράβο φίλε Chiras365! Ευχαριστώ και τον φίλτατο Above για τα απολαυστικά και πάντοτε εύστοχα σχόλιά του.

    Για να πω την αλήθεια όμως, μου κόψατε τη φόρα παίδες... Το "The Great Gatsby" είναι απ' τις ταινίες που περίμενα με ανυπομονησία και είχα μεγάλες προσδοκίες. Όπως φαίνεται όμως οι απόψεις σας συγκλίνουν στο συμπέρασμα οτι έχουμε να κάνουμε με ένα πανέμορφο και άκρως ελκυστικό περιτύλιγμα που προσπαθεί να τραβήξει τα βλέμματα απ' το περιεχόμενο και να κρύψει τις αδυναμίες του. Μπορεί η κενή ψυχή του ήρωα να αποτελέσει δικαιολογία για έναν δημιουργό που επιλέγει να μείνει στην επιφάνεια; Είναι καλλιτεχνική άποψη μια τέτοια προσέγγιση ή ο εύκολος δρόμος καμουφλαρισμένος με λαμπερά στολίδια;

    Δεν έχει νόημα να πω περισσότερα πριν δω την ταινία. Θα περιμένω να πάρω τις δικές μου απαντήσεις και θα τα ξαναπούμε. Για την ώρα κρατώ μια λέξη που χρησιμοποιήσατε και οι δυο σας, ελπίζοντας πως ο Luhrmann θα γοητεύσει και μένα.


    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από τον/την Chiras365 Εμφάνιση Δημοσίευσης
    η αισθητική μου γοητεύτηκε
    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από τον/την Above Εμφάνιση Δημοσίευσης
    Ο Gatsby του Luhrmann τώρα, είναι γοητευτικός κινηματόγραφος!
    Τελευταία επεξεργασία από τον/την Reben; 18 Μαΐου 2013 στις 21:28

  4. Likes sweetcharlote liked this post
  5. #4
    Αρθρογράφος Το Avatar του/της Dr. Iceman Georges
    Εγγραφή
    23-02-2009
    Δημοσιεύσεις
    1.816
    Likes / Thanks

    Αντίο Alan Ladd

    Πότε δεν κατάλαβα τις βαθυστόχαστες αναλύσεις της νουβέλας του Φιτζέραλντ. Ο Γκάτσμπι είναι αυτό, ο Γκάτσμπι συμβολίζει το άλλο μπλα-μπλα-μπλα. Δε θα πω όχι σε μια μακρόσυρτη εξέταση του βιβλίου, αρκεί όμως να είναι λιακάδα με βοριαδάκι, να έχουμε στήσει τραπεζάκι μπροστά στο ναό του Ποσειδώνος στο Σούνιο, να πίνουμε φρέσκια λεμονάδα και να φοράω το καινούργιο μου χακί λινό κοστούμι …

    Η δύναμη του βιβλίου δεν είναι τόσο τα σύμβολα, όσα οι λέξεις και οι εικόνες. Δεν έχει τόσο βαθύ περιεχόμενο, αλλά έχει ίσως το σπουδαιότερο περιτύλιγμα της αμερικάνικης λογοτεχνίας. Και κανείς δεν υπάρχει σήμερα στο σινεμά καλύτερος για το περιτύλιγμα από τον Μπαζ Λούρμαν. Αρκεί να δείτε το πρώτο πάρτι, και θα καταλάβετε αμέσως (ότι ψοφάτε να ήσασταν εκεί …).

    Όπως πολύ καλά καταλαβαίνετε, τα τεχνικά των βραβείων για του χρόνου μοιάζουν ήδη καπαρωμένα. Εδώ να βάλουμε και το πρώτο ανδρικό. Όχι γιατί είναι ο Λίο, όχι γιατί είναι ο Γκάτσμπι, αλλά γιατί κάπου κοντά στην ώρα, ένα γκρο του ήρωα μας, μας χαρίζει το ωραιότερο χαμόγελο που έχω δει στο σινεμά από την εποχή του Πολίτη Κέιν.

    Βάλτε όλα τα χαμόγελα στην άκρη, και του Μαστρογιάννι στο 8 ½, και του Τομ Κρουζ στη Μανόλια, και του Τρεντινιάν στο Ένας άνδρας Και Μία Γυναίκα, και του Νιούμαν στον Cool Hand Luke, και όλων που σας έρχονται στο μυαλό. Αυτό το στιγμιότυπο, αυτό το γκρο, είναι όλη η ουσία του Γκάτσμπι.

    Είχα τις επιφυλάξεις μου για το καστ, και δυστυχώς επαληθεύτηκα. Μακάρι να μπορούσε να παίξει ο Affleck στο ρόλο του Tom, μακάρι να μην είχε καθαρίσει ο Di Caprio για χατίρι του Maguire στο ρόλο του Nick, μακάρι να ψάχνανε τη κατάλληλη για Daisy (και όχι την κατάλληλη για νέα Mia Farrow) στο πρόσωπο της Μάλιγκαν, μακάρι να είχαν επιλέξει για πρωταγωνίστρια την αποκάλυψη της ταινίας πανέμορφη Elizabeth Debicki [(θα παίξει από τον άλλο μήνα την Κυρία στις Δούλες του Ζενέ στο Sydney απέναντι στην Κλαίρη της Blanchett (γκάσπ) και τη Σολάνζ της Ιπέρ (ντάμπλ γκάσπ)].

    Ο Ντι Κάπριο είναι ο καλύτερος Γκάτσμπι όλων των εποχών, και ο Γκάτσμπι του Λούρμαν είναι ο καλύτερος Γκάτσμπι όλων των εποχών, μία καλλιτεχνική φαντασμαγορία υψηλών επιδόσεων, αντάξια της Baz Era (αν όχι της Jazz Era) που τόσο αγαπώ. Ντι Κάπριο και Λούρμαν στον Γκάτσμπι του Φιτζέραλντ. Και μάπα να είναι (που δεν είναι), πάλι σούπερ θα είναι (που είναι).

    Μεγάλο review, Chiras365! Βγαίνει και σε 3D?
    Τελευταία επεξεργασία από τον/την Dr. Iceman Georges; 20 Μαΐου 2013 στις 19:59

  6. #5
    Αρθρογράφος Το Avatar του/της Above
    Εγγραφή
    21-04-2008
    Δημοσιεύσεις
    7.311
    Likes / Thanks
    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από τον/την Dr. Iceman Georges Εμφάνιση Δημοσίευσης


    Βάλτε όλα τα χαμόγελα στην άκρη, και του Μαστρογιάννι στο 8 ½, και του Τομ Κρουζ στη Μανόλια, και του Τρεντινιάν στο Ένας άνδρας Και Μία Γυναίκα, και του Νιούμαν στον Cool Hand Luke, και όλων που σας έρχεται στο μυαλό. Αυτό το στιγμιότυπο, αυτό το γκρο, είναι όλη η ουσία του Γκάτσμπι.

    Golgate του '20; Διαφημιστικό της Corega; Xαμογελο που σκοτώνει; Μονο εσύ, ΜΟΝΟ εσυ θα το παρουσιαζες πανάθεμα σε, τρισκατάρατε έτσι! Και εχεις και τα δίκια σου για τον Di Caprio και για το βαθυστόχαστο -που ποτέ δεν το είδα και εγώ έτσι- Gatsby! Kαποιες φορές πιστεύω οτι ο Fitzgerald όταν έγραφε τον Gatsby, είχε στο μυαλό του τον Valentino ή τον Errol Flynn!

  7. Thanks Dr. Iceman Georges thanked for this post
  8. #6
    Αρθρογράφος Το Avatar του/της Chiras365
    Εγγραφή
    04-10-2011
    Δημοσιεύσεις
    2.998
    Likes / Thanks
    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από τον/την Dr. Iceman Georges Εμφάνιση Δημοσίευσης


    μακάρι να είχαν επιλέξει για πρωταγωνίστρια την αποκάλυψη της ταινίας πανέμορφη Elizabeth Debicki

    Συμφωνώ μαζί σου

  9. Thanks Dr. Iceman Georges thanked for this post
  10. #7
    TV Guru! Το Avatar του/της gate13
    Εγγραφή
    23-12-2007
    Τοποθεσία
    Αθήνα
    Δημοσιεύσεις
    1.770
    Likes / Thanks
    Δεν την είδα την ταινία αλλά λέω να κάνω μία εξαίρεση, από τις καινούργιες που βγαίνουν, που έχω απουσία 2 χρόνων.. Εξάλλου ο Baz Luhrmann μας θυμάται μία στο τόσο! Πολύ ωραίο το ριβιού, ελπίζω να με κερδίσει αισθητικά, θα πάω καθαρά γι' αυτό και θα επανέλθω όταν την δω. Εμπιστεύομαι ριβιού κα Luhrmann & Di Caprio.

    υ.γ Above χαίρε μετά από χρόνια και ζαμάνια, ελπίζω να μην κράξω πάλι
    Only the ladder is real..


     
     

  11. Thanks Reben, Chiras365 thanked for this post
  12. #8
    TV Maniac Το Avatar του/της johnchatzo
    Εγγραφή
    07-04-2010
    Τοποθεσία
    Αθήνα
    Δημοσιεύσεις
    559
    Likes / Thanks
    Πιστεύω σε όσους δεν άρεσε η ταινία στην πραγματικότητα απλά δεν συμφωνούν με τις επιλογές του σκηνοθέτη και όχι την κινηματογράφηση και τη δουλειά που έγινε. Είναι περίεργο να ακούς Jay Z σε ταινία του 20 αλλά αφού αποφάσισε να κάνει τη ταινία ο Luhrmann και να δουν τα πάρτι, τους ανθρώπους και γενικά το όλο κλίμα οι θεατές σήμερα και να το καταλάβουν νομίζω λειτούργησε πολύ καλά.

    Οι ερμηνείες πολύ καλές. Ο Di Caprio ποιότητα όπως πάντα ενώ μου άρεσε και ο καημένος ο Tobey που δεν αρέσει γενικά στο κοινό που τον έχει συνδέσει μόνο με το Spiderman. Πολύ καλός και ο Joel Edgerton που είναι πολύ μούρη και παρότι κινείται στα όρια καρικατούρας νομίζω δίνει ρυθμό στις σκηνές του. Η Mulligan παρότι είναι λατρεία μου φάνηκε σε κάποιο σημείο πως δεν ταίριαζε 100%.

    Με όλα τα πανέμορφα χρώματα, τα κοστούμια και το ωραίο soundtrack η ταινία μου άρεσε αρκετά και συμφωνώ με όσα ήδη αναφέρθηκαν. Και επειδή είναι too much σε όλες τις σκηνές θέλω να την ξαναδώ και να θαυμάσω τη δουλειά που έγινε.

    Τέλος το "..the parties were bigger.." είναι πολύ λίγο αν δεις τα όσα γίνονται στη ταινία.. της τρελής!

    Thanks για το review John!
    Τελευταία επεξεργασία από τον/την johnchatzo; 23 Μαΐου 2013 στις 15:52
     
     

  13. Thanks Reben, Chiras365 thanked for this post
  14. #9
    Αρθρογράφος Το Avatar του/της drapetisgal7
    Εγγραφή
    27-06-2010
    Τοποθεσία
    Star City
    Δημοσιεύσεις
    52.749
    Likes / Thanks
    Υπέροχα σκηνικά,κουστούμια & μουσική.Μέτριες ερμηνείες.Υπέροχο review Chiras όπως πάντα

  15. Likes Chiras365 liked this post
  16. #10
    Newbie Το Avatar του/της george4967
    Εγγραφή
    01-06-2008
    Τοποθεσία
    Thessaloniki, Greece
    Δημοσιεύσεις
    43
    Likes / Thanks
    Στην προκειμένη περίπτωση, το περιτύλιγμα αποτελεί και το περιεχόμενο όπως πολύ σωστά προαναφέρθηκε και αυτή είναι η ουσία κατα την ταπεινή μου γνώμη και φυσικά όπως είδαμε στις οθόνες μας και του Luhrmann, που επέλεξε να αναδείξει το προφάνες το οποίο όμως τελικά δεν είναι και τόσο!Πέρα από αυτό έχουμε να κάνουμε με ένα κλασικό ανεκπλήρωτο love story αρκετά καλά δωσμένο με το προβλέψιμο(σύμφωνα με τη ροη της ταινίας) αλλά εκπληκτικά γυρισμένο τέλος. Όπου ακριβώς η σκηνοθεσία, η φωτογραφία,το μοντάζ, τα σκηνικά και τα κοστούμια ξεχωρίζουν, όπως και το στιβαρό cast με έναν -για άλλη μια φορά- πλήρως μεταμορφωμένο και σαρωτικό Λιο, ο οποιος πρέπει επιτελούς να αναγνωριστεί και με τη βούλα.

    Απίθανο ριβιού και πάλι Chiras,my hat's off!

    P.S. Μόνο σε μένα θύμιζε τρομερά Spiderman το πρώτο εικοσάλεπτο με σόλο Maguire, πανοραμική συνεχόμενη κίνηση της κάμερας πάνω από τη πόλη και το γρήγορο μοντάζ ???
     
     

  17. Likes Chiras365 liked this post
Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Δικαιώματα Δημοσίευσης

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε απαντήσεις
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε επισυναπτόμενα αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
  • Ο BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο Κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Ο Κώδικας [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Ο Κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
join us
style
switch to fluid
vBulletin & Site Copyright